星期日, 4月 05, 2009

整色整水

最近不知何故,鍾意搞搞新意,做一些平時不大會做或嫌麻煩的菜。
這天,我跟著亞蘇食譜來加加減減,做了這個咖哩雞,味道真不賴,如果連蒜蓉法包也預準好,這餐便完滿。

咖哩雞
材料:冰鮮雞一隻、洋蔥一個、蒜頭、馬鈴薯、利川咖哩醬

製法
1. 雞洗淨去皮,斬開大件,
2. 切開洋蔥,下鍋略炒至嗅到香味,撈起
3. 炒香蒜頭,再下雞件略煎,加入已炒洋蔥
4. 加進四湯匙咖哩醬,加水,水滾將材料轉入瓦煲用慢火炆
4. 把馬鈴薯削皮,切大塊,放入油鑊內略煎炸
5. 將已炸馬鈴薯加入瓦煲內,
6. 蓋上鍋蓋,用小火炆約半小時,即成



團友C行街市,買菜的教她用青梅加南棗杞子浸酒,我也貪玩,買了兩磅青梅。
在日本搜狐隨便打梅酒兩字,便找到幾十種 梅酒の作り方,看圖識字,很容易。




成功與否,三個月後便知道了。

劉家廚房完成以上兩樣搞搞震製作,已然烏煙瘴氣,元氣大傷,因此又係時候來內部裝修抖一抖。

12 則留言:

  1. 好厲害呀!
    煲咖哩送飯正啊!梅酒用 sake 嘛,風味絕佳呀我諗~

    回覆刪除
  2. 利川咖喱醬都係亞蘇介紹買架?
    咁大煲咖喱雞,劉家廚房裝修幾日都唔憂冇餸食啦~
    遲d記得請我飲梅酒呀~~

    回覆刪除
  3. 意粉,
    所以咪無行程可以post出來囉~

    老師,
    知道!我會好好去學習各類酒精飲品名稱的。

    大頭仔,
    成功咗先,下次再浸先用sake啦,因為sake好貴呀!
    煲咖哩真係好好食,你又試吓整啦~

    Maymay,
    係呀,亞蘇指定要呢隻咖哩架。
    煲咖哩食咗兩餐,淨番些少就倒咗,因為呢幾日都唔會係屋企開飯。
    飲梅酒幾時都得啦,話時話你仲有枝柚子酒係我屋企,幾時飲埋佢?

    回覆刪除
  4. 我想試下個咖哩雞~
    梅米酒?會唔會好"哽"...

    回覆刪除
  5. Roy,
    叫印姨姨整啦,佢地煮咖哩好叻架~
    sake咪又係米做,梅酒通常都要加冰加水,我先至飲到。

    回覆刪除