星期二, 4月 07, 2009

東海春物語2009

對!我又要出發了!
上次日本遇險歸來後,原以為自己已被嚇怕,會休息一段時間。但,我記得小彭的格言是:「在那裏跌倒,就在那裏爬番起身!」,於是,趁著這個春光明媚的復活節假期,我又再去覆診了!而伴我同行的,便是我那位,足足三年零三個月沒與我一起外遊的另一半,他今次的任務是要當我的柴可夫,我亦希望藉此機會,令他重新領悟到外遊的樂趣。



暫定行程



希望今次會是個隨心隨意的美滿行程!

13 則留言:

  1. 一切順利!

    唔知今次會唔會各自係不同天空下睇同一個電視節目呢?哈哈 ~

    回覆刪除
  2. 彥根城:好呀、記得影多的相返來!

    回覆刪除
  3. 旅途愉快呀!
    4/9, outlet見! 我地都plan左晌個度食晏架!
    4/10, 小頭都plan左你個間食lunch喎!

    回覆刪除
  4. 4/9, 晚上我也在鳥羽,不過在桃取宿
    4/10, 小頭都plan左你個間食lunch喎! - 係呀,朝早會從鳥羽去伊勢神宮,希望中午趕及到松阪吃午餐,但係有幾間分店,你們會去那一間呢?

    小頭

    回覆刪除
  5. 如果兩個團可以一齊食飯就好開心啊~

    啲花應該盛放呀!一路順風!

    回覆刪除
  6. 謝謝各位~

    小頭,
    我仲未決定去邊間分店,到時去到邊間就食邊間~

    回覆刪除
  7. 中部d櫻花係咪0岩0岩滿開~ 係就正喇~~
    tomica shop?

    回覆刪除
  8. 我依家係中正機場等轉機,個天好藍,陽光很充沛,可能台灣無得放復活節假期,機場靜英英,同頭先香港個邊好唔同。圍住我地坐係度等的大多是講日本語的遊客,好有日本feel。

    回覆刪除
  9. 話咁快又出發
    真是跟不住你地的速度
    玩得開心D, 一定領會到外遊好處的

    回覆刪除
  10. 出發左喇?! 心理不平衡, 成日頭暈暈!
    旅途愉快呀! 記得記得食手羽先呀!

    回覆刪除