星期六, 4月 11, 2009

櫻爛漫

行程編排今天去追櫻,根據賞櫻情報,這幾天才滿開的賞櫻名所,就只有滋賀縣較接近名古屋。

第一站,我選了長浜的豐公園。

情報非常準確,漫天花海,美不勝收。




櫻花樹上的長浜城


琵琶湖畔的櫻海


遊覽完畢,我們便徒步到車站的另一面用午餐。今午選了這間住茂登吃近江牛。

近江牛の牛鍋定食


近江牛燒定食



近江牛的肉質沒松阪牛的肥美豐腴,但卻帶著濃濃的肉味,純以這個質感來推算,我覺得近江牛用來做鋤燒,而松阪牛則用來做炭燒會較合適。

長浜這個地方很特別,町內大部份是帶著懷舊氣氛的北國街道,古舊建築比比皆是。



然而,中間卻又夾雜著一些非常歐風的cafe、麵包店和售賣玻璃飾物的展館。這幾間黑壁ガラス館的製成品就現場所見,亦甚得一眾日本少女歡心。



長浜還有一座大型萬華鏡供遊人玩耍,只要轉動齒輪,色彩繽紛的圖案便呈現眼前,非常有趣,我們在這裏玩過不亦樂乎。


中午過後,我們便轉到今天第二個旅遊點 - 彦根城。
這邊的櫻花和遊人更壯觀,我們共花了不少於四十五分鐘的時間排隊,才能一登天守閣,參觀後的結論是,如果要我推介一座日本城壘給別人參觀,我會毫不猶疑地向他推薦姬路城,幸好今次有櫻花做主角,所以沒有太失望。




走了一天的路很累,臨近尾聲時,我已沒有能量了,連大腦亦遲鈍起來,認不回返車站的路,走了很久,兜了很多冤枉路,累死!

15 則留言:

  1. 長濱城個天藍到令人妒忌呢~
    國寶四城我只上過彥根城,都覺得幾細...

    回覆刪除
  2. Roy,
    忍者多啦居然係長浜入手了~
    你今次同多啦都好有緣~
    咁你要去吓姬路城了~

    回覆刪除
  3. 我也覺得在彥根、犬山和姬路三個當中,最美麗最值得去是姬路城。

    小頭

    回覆刪除
  4. 姫路城同犬山城我都鐘意,講規模梗係姫路城贏晒,但犬山城有份古樸恬靜係其他國寶城無既 ~~

    回覆刪除
  5. 近江是我最愛的和牛,套餐件牛肉似乎好厚身,我今次看到真的在留口水~~~

    漫天櫻花如斯良景,我要待多少年後才會碰上呢?

    回覆刪除
  6. 滿開!唔知下個月我响北海道有冇如此光景呢~~

    回覆刪除
  7. 好得呀條櫻花隧道!
    今次旅程乜都賺晒喇~

    回覆刪除
  8. 劉鄧好野~~
    多年前已想櫻花季節去姬路城, 不過仲未成到事...

    回覆刪除
  9. 小頭,
    同意~

    意粉,
    我最後無去到犬山城,留番下一次啦~^b^

    Rempei,
    有機會的,我今次都係不斷上網追櫻架~

    Maymay,
    我祝你願望成真。

    大頭仔,
    係吖~好羡慕呢?
    今次仲使咗好少錢添~

    Roy,
    咁幾時交收呀?
    姬路城,諗諗佢啦~
    信我啦,無點你架!
    (呢句說話係昨日在飛機上,空中少爺用唔鹹唔淡的廣東話,氹乘客買免稅品時聽到ge~)

    回覆刪除
  10. 尋日食飯時先傾開,我有可能成個月都見唔到你...

    回覆刪除
  11. 我地依家一個禮拜唔見都好似好唔舒服咁~

    回覆刪除
  12. 大頭仔,
    咁你咪冷落咗屋企人?

    回覆刪除