星期日, 3月 25, 2007

MOS Burger @apm

星期六,到將軍澳掃墓後,乘便到apm 打個轉。亦借機試試一度令全城狂熱的漢堡包。
熱潮過後,排隊人龍己不復見,由落單到取食物,全程不用五分鐘。


MOS Burger, 名過其實!還是Burger King更合我口味!



最後悔是order了這塊炸雞,脆是脆了,但又乾又嚡,完全沒有肉味,感覺直像把紙皮放在口中,如此難吃的東西,還要收十八塊錢,簡直搵笨!

9 則留言:

  1. MOS Burger 係 rice burger 好食,炸雞其實都唔係咁難食,我就覺得好食過薯條。

    回覆刪除
  2. 炸雞確實焦了點
    下次去日本試下比較囉!

    話時話,好想試試麥記的新漢堡包!

    回覆刪除
  3. 我鐘意呢種漢堡包(齋包)多d, burger king個種芝麻面ge就唔鐘意!

    件雞, 都好得人驚喎!

    回覆刪除
  4. 我試左老麥嘅"至尊漢堡",咬第一啖就"賴"野,勁多大大條生洋葱,我唔食架嘛,即刻楝哂出黎囉!
    塊牛肉漢堡都幾厚幾多汁,醬汁都ok,但塊蕃茄就好冰凍,感覺唔舒服!
    我唔會再買。

    回覆刪除
  5. 在台北吃了海鮮 rice burger,遲些寫 blog。

    兩次吃 Mos 都不是在香港,無緣矣 :)

    回覆刪除
  6. Maymay,
    我都唔食生洋蔥o架!
    重諗住試吓添!

    意粉,
    我諗住MOS Burger是其生招牌,會有一定水準!點知~~

    Wordy,
    乜你走了轉台北咩?
    那邊天氣如何?

    回覆刪除
  7. 天氣不好,又冷又熱,市內一片灰濛。

    回覆刪除
  8. 咦? 要去APM吃MOS的計劃, 開始動搖了.

    回覆刪除