星期三, 3月 28, 2007

令人氣餒的足球

英格蘭國家隊在歐洲國家盃賽事中,表現簡直令我這家英格蘭擁躉感到非常失望!
對上五場比賽,3和2負未嘗一勝,總共入得一球!表現差到羞死人!
如果今晚對著魚腩部隊安道爾,再有甚麼差池的話,出年歐洲國家盃便會自動消失~~
到時,我們點算好?轉捧哪一隊好呢?
所以,朗尼、謝拉特、林柏特及泰利,請你們今晚全力以赴,盡數對方,做番場好戲給我們看!好嗎?

11 則留言:

  1. 邊個台播呀?

    仲有,你地申請了 now 沒有?

    回覆刪除
  2. 有線足球台(63台)!
    03:00a.m.開波!
    兩個星期前安了now,但咁耐只開過兩次,無乜嘢啱睇!白蝕!

    回覆刪除
  3. 嘩,三點,你地唔會睇過呵?

    now 是否六個月免費?包幾多個台?幾錢月費呀?我都打算裝!

    回覆刪除
  4. 贏左三粒啦,你個 now 唔駛蝕(住)喇。

    新聞係用亞視既,一般。你有 ESPN 吧?

    回覆刪除
  5. 對住安道爾都只係開到和贏......

    只係望麥卡倫快d走

    回覆刪除
  6. Ellen,
    我當然無落注啦!
    我深明賭錢是唔會發逹嘅!

    大頭仔,
    個plan要簽十八個月合約,每個月$240,跟住其中有三個月是免基本頻道收費,除開每個月是故18x元。有幾多個台?除了基本頻道外,其他頻道逐個收費,可自由組合!

    Roy,
    有ESPN,但我到現時為止都好少睇!

    回覆刪除
  7. 問 ESPN 果個係我呀,哈哈!

    ESPN 常轉播網球賽,一月時在那兒看了部份 Australian Open,但不曉得五月有沒 Roland Garros(法國公開賽)。

    回覆刪除
  8. Wordy,
    對不起!
    今早超忙,加上老眼紛花睇錯!
    今年的法國網球公開賽好似仲係由有線轉播喎!

    回覆刪除
  9. 劉鄧好犀利,瓣瓣都識,乜都難你唔到!
    我對足球就一竅不通,除左間中陪老公睇下d大賽,平時都好少留意(足球明星花邊新閒除外)。
    妳會唔會半夜起身睇波架?
    winnie鍾唔鍾意睇架?

    回覆刪除
  10. 我後生時打開波,所以比較留意體育節目啫!
    如果是好重要的賽事,例如世界盃之類我們一家三口都會半夜起身睇o架!
    Winnie好捧英格蘭國家隊o架,而英超聯賽每個星期六、日,只要在家我們都會收看!

    回覆刪除