星期四, 3月 22, 2007

開飯囉

今晚很想食住家飯,但又不想太花時間弄,結果整了以下菜式。



芽菜炒魚片 - 元朗學利的魚片非常彈牙,芽菜爽口,兩者雙得益彰!
滑蛋炒蝦仁 - 全因看了Jason的美食推介,令我今天很想吃蝦!
太興义燒 - Winnie點的,最美味的當然是尾部那塊燒得最燶了的!

連洗連煮,不用三十分鐘便開飯了!
有時燒菜是挺簡單的!

9 則留言:

  1. 嘩,好豐富啊!我今晚食丁麵咋!
    點解冇青菜既?怕洗菜?
    我今晚有芥蘭 ^t^

    回覆刪除
  2. 我唔想花時間用清水浸洗!
    其實過了驚蟄,菜心、芥蘭等開始不合時,會老!

    回覆刪除
  3. 劉鄧是個巧手煮婦,咁快手,我淨係剥蝦殼都唔只 30 分鐘,平時整 d 簡單野都要成粒鐘。

    回覆刪除
  4. 工多藝熟啫!我從小便需煮飯燒菜,做得多便熟能生巧而已!

    回覆刪除
  5. 芽菜都係菜啦!

    我鐘意魚片多過魚旦, 不過一定唔會晌街市買, 都一定要去粉麵檔!

    回覆刪除
  6. 尋晚的芥蘭我浸左半粒鐘唔夠
    我已經盡晒人事喇
    菜心呢 d 正氣菜唔係全年都 ok 的嗎?

    我又冇諗過去粉麵檔買魚蛋外賣喎,下次試下先!

    回覆刪除
  7. 菜心是全年也有,但氣候不合,所以又苦又有渣,難吃!

    元朗學利在街市有攤檔專賣魚蛋、牛丸等打邊爐食物,售價不太平宜卻非常多人幫襯!

    回覆刪除
  8. 哈哈,快手快腳是天生的,我從小四便開始煮飯,但到依家都係咪咪麼麼。^o^

    回覆刪除