星期二, 3月 06, 2007

苦中作樂

一踏入三月便是我工作的旺季,忙!忙!忙!
尤其是今天,已忙到不可開交,還要遇上難纏的人和事,感到非常悶!
下班遲了近一小時才離開。

在回家的輕鐵上,鄰座的中年男士不斷在講電話,他說話時聲如洪鐘,每一句說話內容,也夾雜著別人的生殖器官,當時我想除掉鞋子塞入他那污穢的口中!可憐的我始終未有足夠膽量為民除害!

下車後,走到車站附近的商場逛街,見三聯書店大減價,便鑽了入去,總算有些收穫。


再走入書店隔壁的店子,買了三件款式大同小異、上班卻用不著的衣服,我真是有點瘋了!


買完衣服,瘋癲完,人才開始冷靜下來!這時Ming亦到埗了!
不想費神選吃的,就簡單地食個快餐便算吧!


成個UFO,賣相幾搞鬼!


掀開原來是日式咖哩吉烈豬扒飯,豬扒頗厚,不難食,值七十分!

專家話甜點可以撫慰心靈,我寧可信其有,但求達到目的,飢不擇食!
所以點了這個甜點。

蓮蓉西米焗布甸,幸而不太甜,夠熱,合格!

16 則留言:

  1. 劉劉鄧:
    吃了甜品,心情平伏下來了吧?
    話時話,那三件衣服的確好搞鬼 :P 你今天有多苦可想而知了。早點睡吧!

    回覆刪除
  2. Wordy,
    花了錢,財散人安樂!苦了荷包人便不苦了!
    謝謝你來安慰我!

    回覆刪除
  3. 對,甜品和狂買嘢確能令人鬆弛過來!

    明天我也要回去面對那奄悶的工作。

    回覆刪除
  4. 大頭仔,
    面對奄悶的工作都好過要面對奄悶的人啦!
    你就中一樣,而我就全中!

    回覆刪除
  5. 劉鄧:不如意事常八九,只要陽光一片在心頭。^_^

    回覆刪除
  6. 無錯! 構圖可以決定一切! 構圖弄好了, 用甚麼機也可以拍出好照片.

    奄悶的工作如逃避不了, 放工做d令自己會開心得事都好o架, 唔好鬱埋鬱埋ma.

    回覆刪除
  7. 本書我都買左, 但係成個月都未得閒睇.

    另外, 你件衫係邊度買架, 我係cuseberry既fans黎, 但係幫襯開嗰間舖而家冇賣, 所以想搵下其他舖有冇.

    回覆刪除
  8. Wendy,
    你好!
    你是ec2japan的Wendy2004嗎?
    很高興你來我家參觀!
    你的遊記我也有捧場呢!
    我也是cuseberry的長期fans.
    那堆衫在元朗一間叫Carol的boutique連鎖店買的,它其中一間分店在元朗廣場一樓。這店長期代理cuseberry的衣服,款式也很齊全!

    回覆刪除
  9. 劉鄧:
    我和你一樣,遇到心儀的衣服會買很多件,試過一款買了四件不同顏色呢!

    本人很幸運,每天都能高高興興的上班去,開開心心回家來!

    只要公司依然"健在",我希望能夠做到退休的一天(妄想)!

    回覆刪除
  10. 搵好工同搵好老公一樣咁難,我估你兩樣都擁有!真令人羡慕!
    其實講到尾我份工都唔喺好差!否則,我已劈砲走人好耐!只是公司人多,良莠不齊,有些人好易相處,而有些人又主觀自大,大家合作,少不免要受下氣咁囉!

    回覆刪除
  11. 係呀, 多謝捧場.

    元朗廣場間舖我可能幾年前行過, 我記得有間舖係有好多cuseberry, 當時我覺得佢個價set得頗高, 所以冇幫襯, 唔知係唔係預左個客會講價or熟客有折扣呢?

    不過入到元朗真係好遠, 唔知而家賣緊冬裝, 春裝定夏裝呢?

    回覆刪除
  12. 我也不是這間舖的熟客,但我如果買這類衫的話,是六折!撞啱換季清貨,便可以用五至六百元買兩件!現在它在清冬季貨,而夏季T-shirt亦有新貨到了。
    你住哪一區呢?我知他們在屯門也有分店。
    或者我可以問一下他們,你住那區附近有沒有分店?

    回覆刪除
  13. 我住荃灣呀, 唔該.

    清貨? 正呀. 星期六睇下有冇時間去逛下先, thank you.

    回覆刪除
  14. Wendy,
    問過Carol Boutique 的 Sales,荃灣新之城一樓有分店,不過貨沒元朗的齊全!

    回覆刪除
  15. 唔該哂, 咁我就行吓荃灣分店先, 唔啱心水先至入元朗.

    回覆刪除