星期三, 5月 31, 2006

我的前半生......旅程﹝五﹞

18/07/2003 – 22/07/2003
布吉曼谷五天自遊行﹝康泰泰航套票﹞


沙士之後,見東瀛遊東京五天遊團費只收$4,699,便一家大細報名。點知臨時臨急話唔成團,有無攪錯,暑假都唔成團?但報紙又賣廣告有其他收緊$5,699嘅團出喎?!算,同佢嘈都係浪費我時間!立即轉呔!

旅程點滴:
夏季的布吉島好大浪!我們參加一天團出海釣吞拿魚,拋到七彩!Winnie更暈船浪,嘔吐大作,難怪一上船,船長便遞上暈浪丸了!
芭東海灘上新開的ZEN日本料理,食物美味,裝修輝煌,價格便宜,超值!



英國來的John和Christ,多謝他們對Winnie的照顧。


酒店露台望出去的芭東海灘,想不到當我再見這個畫面時,是因為世紀災難的降臨!


30/07/2003 – 04/08/2003
東京河口湖六天自遊行﹝日航套票﹞


行程:
第一天:香港→東京→池袋 宿:池袋北口東橫Inn
第二天:池袋→新宿西口→河口湖 宿:河口湖美富士園
第三天:河口湖→新宿→池袋 宿:池袋北口東橫Inn
第四天:池袋 →銀座→上野→池袋 宿:假日大都會酒店
第五天:池袋→新宿→池袋 宿:假日大都會酒店
第六天:池袋→成田→香港

成員:我的中學排球隊員:Rita, Jo Jo, Betty, Winnie和我 ,難得為了聚舊,個個拋夫棄子。

旅程點滴:

五個女人,好多嘢傾!行動緩慢!但又為了要買心頭好,不惜行到腳都跛,誓要滿載而歸!
東橫Inn的Delux Twin Room真係好大間,三個大喼可隨處放,加床後仍然有個客廳,廁所和浴缸分開,完全不像商務酒店。
夏天太大霧,看不見富士山,遺憾!
終於食到久違了的水蜜桃!
無敵家的拉麵好好味,不枉排了一個小時隊。
在二木之菓子內,終於見到大家將購物潛能發揮到頂峰!




購自河口湖手信店的水蜜桃,即時在酒店被就地正法!


河口湖畔


酒店房間對望的富士山,被大霧所遮蔽,一點兒也看不見!



溫泉酒店早餐


無敵家的拉麵,正!


我和Winnie 的戰利品


手信

8 則留言:

  1. 我都好懷念池袋北口東橫Inn的deluxe twin,實在大得過分!

    回覆刪除
  2. 大頭仔,
    我同事住過新宿東口的,最了"大"外,還有按摩椅,有機會我都想試試!

    回覆刪除
  3. 竟然有大得過份,還有按摩椅的2東橫 Inn?一定要見識下!

    回覆刪除
  4. 賣賣廣告先
    小弟的食物相已加入簡介,有興趣可以睇多次
    http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/ming20603/album?.dir=b225scd

    回覆刪除
  5. 廣告:小弟的blog
    http://www.wretch.cc/blog/Ahfour

    回覆刪除
  6. 劉鄧,世界杯都未開波你就吞 pop ~

    回覆刪除