星期四, 5月 18, 2006

終身學習

今年年頭為自己定下的目標中,學習日本語為其中一個,二零零六年已過了差不多一半,是時候好好地計劃一下了。
三年前在工聯會讀了一年的日本語課程,因為缺乏練習,所學到的已忘掉了七七八八!所以,今次打算從新開始,再由最基本的學起。經過一輪資料搜集後,發現提供有關課程的有港大校外課程,全年共120小時,費用為$3,900;公開大學,全年136小時,費用為$6,600;中大校外進修學院,基礎課程分四階段需時共十六個月,費用為$11,200,哪一個課程適合自己呢?哪一個課程口碑好呢?心大心細!各位可否提供寶貴的意見呢?

8 則留言:

  1. 持續進修基金可以番八成學費喎!

    朋友讀緊日x(唔記得左),係佐敦商務隔離
    佢話 ok 喎,仲係小班教學添!

    回覆刪除
  2. 最好的,應該是中大吧,但就一定、一定、一定,會好、好、好辛苦!
    但外邊的,就要睇教的先生,要看運氣了。
    (廢話,我根本就無資格在處講三講四)

    回覆刪除
  3. 多謝largeheadboy的意見,我會好好考慮。

    Ah Ming,
    點解咁講呢!正所謂三人行必有我師,而且每個人睇嘅野都唔同,我問大家意見都是想多些建議可供參考啫,所以,每個回應都對我好重要!不會變成廢話的!

    回覆刪除
  4. 我讀緊中大的基三, 一定要溫書同做功課, 都幾辛苦... 可能係年紀, 記性無咁好! 每階段有四次測驗+一次考試! (不過唔同先生, 個教法好唔同)

    如果想報cef, 中大同港大時間上都唔函接'能力試', 所以要claim足10000蚊係有難度(要靠自己自修部份課程)! (之前lala都做過research, 最後報左中大)

    又講多小小中大, 佢係話16個月, 但除基一外, 係無暑期課程, 即要抖暑... 以我為例, 我係上年5月(暑期課程)開始讀, 一直讀到基四(約能力試三級), 就要大概20個月(07年1月)! (能力試係每年12月呢!)

    同埋港大咁平ge? 佢讀完120hrs大概等如能力試咩level? 同埋佢要自己俾錢買書個喎!

    回覆刪除
  5. 我讀日文只是為興趣,唔想比壓力自己,所以claim唔claim到持續進修基金都無所謂。
    港大的課程共分六年完成,第一年為日語入門,我都唔知讀完後等於日本能力試第幾級。
    我想如果課程分得六年咁耐,個課程進度會比較慢,啱我這些無記性的人。
    其實揀哪一個都未有定案,都要等六月中至尾出了時間表再算。

    回覆刪除
  6. 為興趣, 又有得claim, 何樂而不為呢? (呢個係我報cef的原因, 不過未睇清楚, 就去報!)

    讀讀下, 又真係幾有趣, 不過真係要用好多心機!

    又或者你考慮下類似呢個ge班啦! 相信好多學校有類似的課程!

    http://www.scs.cuhk.edu.hk/scs/course/lang/jpn/gc/prac/?disp=ch

    回覆刪除
  7. 小彭,
    多謝你比了咁多意見我,我會好好考慮!希望遲些可以用日文同你溝通、交流吓啦!^-^

    回覆刪除
  8. 唔好客氣, 我d日語係bb班, 仲係麻麻地... 請多多指教就真!

    回覆刪除