星期一, 5月 08, 2006

信州夏之旅

離出發還有65天!好期待!

整個旅程共十一天,乘坐西北航空公司早機出發,傍晚機回港,來回程機位已劃妥。

第一天
香港→成田空港→石和溫泉
華やぎの章「慶山」

第二天
石和溫泉→小淵沢
ネオオリエンタルリゾート八ヶ岳高原

第三天
小淵沢→清里
Pension Old Age

第四天
清里→茅野→蓼科溫泉
親湯

第五天
蓼科溫泉、車山高原散策
蓼科高原ラウンドバス
親湯

第六天
蓼科溫泉→茅野→上諏訪
双泉の宿朱白

第七天
上諏訪→霧ヶ峰
双泉の宿 朱白

第八天
上諏訪→松本→上高地
五千尺ロッヂ

第九天
上高地散策
五千尺ロッヂ

第十天
上高地→松本
HOTEL 1-2-3 よろづや

第十一天
松本→成田空港→香港

10 則留言:

  1. 留到言喇~~

    你地係咪渣車架?
    第一日去到石和溫泉預算會係幾點?

    連住兩晚朱白?朱白今次去諏訪時有諗過住,但見個dinner好似唔多岩胃口。

    回覆刪除
  2. Roy,
    多謝你來做我第一位留言的客人。
    我不是揸車。
    我坐西北航空,到成田時間為1:30p.m.,坐3:15p.m. Narita Express出東京再轉4:15p.m.中央特急去石和,預算到石和溫泉為下午六時。其實選石和為第一站是因為我們很喜歡浸溫泉,很享受坐完飛機舟車勞頓後浸溫泉的感覺。
    上諏訪方面,是看見大石兄向你推介朱白,價錢又合理,所以便毫不猶豫選它。連住兩晚是因為第二天我們會坐車上霧ヶ峰及強清水一帶,不想帶著行李。

    回覆刪除
  3. 等我都留個言先....
    多謝你的關心
    月底的東京之行,機票已出,承你貴言搵左莫小姐幫手,搭ANA(我都是第一次咋)、至於行程就由五日改為六日...
    不過依家就一的都唔興奮,因為月中個演唱會又取消左...
    好彩當初都是決定左去咋,講番我重要多謝你當時鼓勵我去!

    回覆刪除
  4. 好好好開心可以在這裏和你傾計!
    去旅行是開心事一件,放開心情吧!最終你都可以看到這個演唱會啦!而且,只看一次的話,感覺可能會更珍貴更真實呢!
    搭ANA,好!我也只搭過一次,通常我會以價錢來選擇航空公司。
    去完返來記得開個Blog分享你的開心事,祝一路順風!

    回覆刪除
  5. >>我坐西北航空,到成田時間為1:30p.m.,坐3:15p.m. Narita Express出東京再轉4:15p.m.中央特急去石和,預算到石和溫泉為下午六時。其實選石和為第一站是因為我們很喜歡浸溫泉,很享受坐完飛機舟車勞頓後浸溫泉的感覺。

    個人意見有點冒險
    始終航班+過成田1關,時間係好難預,
    加上由成田1坐nex去新宿要1h20m
    由新宿坐特急去石和溫泉要1h40m,仲要唔係班班特急都經石和
    而溫泉旅館晚餐通常7點前開始

    回覆刪除
  6. 再睇清楚d如果搭到15:13由成田1開出既nex,18:04就到石和溫泉,咁都ok既。
    不過最好有定2手準備(即萬一趕唔到15:13果班)

    回覆刪除
  7. Roy,
    多謝你提醒,我考慮緊揀一泊朝食宿泊plan,咁就唔駛趕!

    回覆刪除
  8. 開bldg嘛,睇下ec2果便點喇....
    根據經驗,我上年出發前ec2都是down左
    到我返來又好番(唔通是我ec2?)

    至於心情,我準備今晚化悲憤為食量
    因為我抽中左新假期今晚在美麗華果餐
    可以免費擦餐勁....

    回覆刪除
  9. Ah Ming,
    今天看明報才知道個演唱會攪出一個大頭佛!希望你可以追番的門票費用啦!

    回覆刪除