星期六, 5月 20, 2006

昨晚臨睡前食了皮膚敏感藥,雖然它的副作用是可以令我好好地睡一覺,但亦因此令我一整天都混混沌沌,今早連起床上班都想過放棄,回到公司,三個半鐘內,我只工作了十五分鐘,其餘時間便是飲咖啡、打瞌睡及打呵欠,確有呃飯食之嫌!本來打算下班後到濕地公園行一轉,最後都因太倦而打道回府!

4 則留言:

  1. 咪仲勁過感冒藥!我放棄左西藥好多年,依家有病就睇中醫。

    回覆刪除
  2. 我覺得D藥似安眠藥多D!我都有睇開中醫,但好中醫難求!同埋自己無恒心!

    回覆刪除
  3. 今日睇報紙,話有成幾千人去左個公園....
    看來你是塞翁失馬呢

    回覆刪除
  4. 是呀!有排都唔會去住,費事同人迫!

    回覆刪除