星期一, 5月 15, 2006

等待

兩個月後的今天,我應該置身於漫天星光的清里了!希望到時天公做美,天朗氣清啦!
一早預計日元有升無跌,於是便在四月尾牌價為67.xx時用e-banking換了大部份洗費!^-^ 車程、行程大致已定,住宿亦只欠石和溫泉的未訂,現在要做的便只有等待日子的到臨,開始有些緊張了!

8 則留言:

  1. 跟你一樣,我都好期待兩個月後的行程。今次主要去北海道,仲會去埋高山和京都看衹園祭。去17日呀!
    我都係搭西北,都劃左位,仲劃左唔係太多的二人位添!

    回覆刪除
  2. 嘩!由南至北,玩轉日本,一定會很精彩!有時間可以post個行程大家研究吓嗎?

    回覆刪除
  3. 醒喎, 67.xx! 不過要分批慢慢拎番出黎就麻煩d! (上次我朋友索性比手續費一次過拎出黎)

    睇黎有排都唔去番6字lu!

    回覆刪除
  4. 我 6.5xx 時入了些,只後悔沒有入更多!

    我會先由東京上北海道,然後直落京都,再經名古屋去高山,最後返東京。
    會買 14 天 pass,兩晚夜車......
    現在有些擔心哩!
    詳情行程遲 d 會上載我的 blog,得閒過黎睇睇丫!

    回覆刪除
  5. 唉,今日去銀行換錢,去番七算喇,肉痛死我!

    回覆刪除
  6. Ah Ming,
    你幾時出發呀?祝行程一切順利、演唱會極度精彩!

    回覆刪除
  7. 阿明似乎唔係幾好運, 依家 yen 又跌番 d, 但唔緊要啦, 最近要玩得開心!

    回覆刪除