星期一, 10月 27, 2008

老細火鍋

又是一班網友歡聚的晚上,選了這間附屬麗東酒店桃苑海鮮酒家的老細火鍋。



馳名的豬骨煲,湯頭奶白帶著濃濃的胡椒香味,內裏材料豐富,除了豬大骨外,還有白果、枝竹和煲得軟爛的雞腳等。


四寶丸,蝦丸和豬肉丸不錯,另外兩款沒吃。


牛肉粒,不過不失,不吃沒捐失。


鯇魚腩﹝沒吃﹞、鮮帶子﹝鮮甜好吃﹞和鱔片﹝爽口彈牙、好吃﹞


蔬菜


每只收費$14的美國蠔,朋友話不錯吃。


水餃拼雲吞﹝差﹞


一般的美國肥牛,中規中矩,之後另加一碟特上的,那碟才算精彩。


特價啤酒,豈能放過!但幾支到肚,再加上超濃的胡椒豬骨湯,令我整夜感到心跳加速,徹夜難眠!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
妹妹:
你要的這篇食記寫好了,兩間火鍋食肆,你會選哪一間呢?還有兩個多月時間,你慢慢考慮好了~

22 則留言:

  1. 哈哈哈,呢個咁難ge難題,不如留番俾你諗啦~~

    回覆刪除
  2. 咪就係個胡椒豬骨湯,攪到我變左氣管炎囉!>_<

    回覆刪除
  3. 哇!幾杯到肚,老師瞓到【噶!噶!】聲喎!^^

    回覆刪除
  4. 意粉,
    一個星期算好耐架喇~
    你睇個市就知啦~
    一個星期前都仲企係萬五點樓上~

    Ah Ming,
    Thank you ~

    Maymay,
    如果嗰日食埋隻蝦,可能會無事都唔定~呵~

    ellen,
    我都係賴個胡椒湯多啲~
    啤酒對我來說濕濕碎~

    維尼,
    到時抽紙仔囉~
    有幾難?

    回覆刪除
  5. 我都好鍾意打邊爐,多D人多d野食. 早一排食過手打丸, 用竹絲雞肉整的: 叫竹絲雞丸,好攪鬼, 亦喜愛吃手打丸.

    回覆刪除
  6. 呀,一路睇一路諗點解咁耐之前依家至寫,原來係咁~~

    講開我又係喎,嗰晚我都瞓唔着喎!

    回覆刪除
  7. 原來胡椒湯可以頂眼瞓,咁以後唔駛飲咖啡lu~~

    回覆刪除
  8. 大頭叔呢排瞓唔着,關咩打邊爐事呢!

    回覆刪除
  9. 雖然係咁,尋晚又三分鐘搞掂喎!^^

    回覆刪除
  10. 胡椒湯燥熱 + 食/傾得開心以致精神亢奮,所以會瞓唔著 ~

    回覆刪除
  11. 貝拉,
    對!一班人一起打邊爐就最開心高興。

    大頭仔,
    你係咪以為我地真係會遺棄你在日本某處,所以瞓唔著呀?

    薯嘜,
    好似搵咖啡黎飲易過搵胡椒湯喎~

    Ellen,
    你唔好篤爆大頭啦~

    意粉,
    我係燥底,胡椒係我ge剋星,不過見咁高興,就捨命陪君子囉~

    回覆刪除
  12. 咦..講開又講我果晚都有d失眠喎....

    下次再去有骨氣啦巧bu巧~

    回覆刪除
  13. 有骨氣要最紅星期五呀!

    唉,今年大晦日咪就會畀人遺棄喺東京喇~ >_<

    回覆刪除
  14. 萊少,
    舉腳贊成~
    呢間Maymay壇主彈得最少,一於翻兜!

    大頭仔,
    係我同老師俾你遺棄成田先啱~
    原來成田東橫離成田山新勝寺好鬼遠,行唔到去架~嗚嗚~

    回覆刪除
  15. 團長,咁搞法,不如你地過嚟鎌倉喇,我今日訂咗藤沢喇!最多大晦日搞返個忘年會,我請客!

    回覆刪除
  16. 呢度有個關於江之島鐮倉嘅遊記,老師都可以參考下啊!

    回覆刪除
  17. 團長個頭依家肯定大過帥哥個頭 ~ 哈哈 ~

    回覆刪除
  18. 我諗網主依家嬲嬲地自己走轉 pre-trip 吓先~

    回覆刪除
  19. pre你個大頭鬼~
    公司九千百樣嘢等緊我做,唔撈就可以即刻飛起你去trip,仲使乜pre唧!

    意粉,
    我下次見到佢,一定扑佢個死人頭~

    回覆刪除