星期三, 11月 05, 2008

煩惱自尋

記憶中,很久沒試過在短時間內,將大量資料塞進腦袋, 但這個情況似乎已無可避免。 課本內最後八課課文,我還要花時間自學,真後悔沒考慮清楚便茂茂然報考了日能三級試。



除了溫習外,最近的消閒讀物亦離不開五十音。年末的夢幻之旅part II行程,己有了雛型,遲些有空再放上來交各位指正。

18 則留言:

  1. 老師座右銘~~~~求學不是求分數。。哈哈

    回覆刪除
  2. 老師,
    就係我衰貪心,所以先至要求分數囉~

    回覆刪除
  3. 我覺得你好犀利架喇!

    今日上堂老師問我地問題,好多同學都唔識答
    然後佢好唔高興咁話我地冇用功
    連五十音都未搞掂
    真係呀,讀日文原來真係除咗上堂之外自己平時都要好努力溫習至得
    唉,下個禮拜我地又測驗添

    大家都要加油啊!
    (不過我有啲想退學添~ :p)

    回覆刪除
  4. 大家加油呀~~~
    唔好放棄呀~~~

    回覆刪除
  5. 唔係化 ~ 帥哥咁無恆心 ~~~

    年尾要講到嘞嘞聲個喎,有人話 ~

    回覆刪除
  6. 我覺得大家都好勤力,我最懶,所以好羨慕你地!
    識講日文真係好開心,唔好放棄呀,帥哥都係~~

    回覆刪除
  7. 大頭仔,
    我捱得到,是因為有一班好同學支持,令我每個星期五都開開心心上學去,之後帶著愉快滿足的心情下課。不如你試下融入同學堆中啦~

    回覆刪除
  8. 人地有朋友一齊讀,駛鬼理啲同學咩 ~~

    回覆刪除
  9. 要考試個兩位, 返緊學個兩位, 都要加油呀! 唔, 不過今日我第一堂ge工聯會興趣班都無上, 不過下星期一定會去架喇! 再唔去我d同學仔會以為我人間蒸發架喇!

    回覆刪除
  10. 不過我班同學到依家仲好散修修,即使我冇書友仔同我一齊讀,我都覺得我未必同到其他同學混熟。
    真係呀,我諗如果有成班同學一齊互相支持,情況應該會好啲。
    不過,我知道自己最大的問題其實係自己太懶。

    回覆刪除
  11. 大頭叔幫我交學費,老師唔介意做你書友仔

    回覆刪除
  12. 呢度位網主都係呀~

    老師,你同我一班一定悶傻你呀!

    回覆刪除
  13. 幾廿年前讀書(尤其是紅磚果幾年)一定會同同學交往,因為大家都好需要互相支持同幫助,最後應該係日文老師 & 同學,以後讀乜野,可能因為唔會太 serious,都係玩孤僻。

    回覆刪除
  14. 其實我的恆心quota都用得八八九九了,希望夠用埋今次考試啦。
    同學真係好重要,所以我好珍惜與他們一起的時光。

    回覆刪除
  15. 我家陣不只覺得煩惱自尋, 直頭想尋死. 看著這年來頭頂白掉了頭髮, 我真的心痛死啦... 唉, 不好意思, 入來無無謂謂呻了大堆添, 我都是回去繼續通頂好了... 小妹字

    回覆刪除
  16. 小妹,
    望見家鄉喇,俾心機捱埋呢幾個星期就有好日子過架喇~你要加油,我地幫你打氣。

    回覆刪除