星期日, 10月 26, 2008

新上司

我的新上司是一位五十來歲的男士,為人溫文,說話慢條斯理,有時講了一大段說話,仍然未入正題,但卻又不是長氣、絮絮不休的人。他平時七時多便已安坐辦公室內,下午五時過後,仍然見他在埋頭苦幹,然而星期六的上午,我卻從未在辦公室內遇過他。
有一天的早上,他對我說:「今天完成公務後,我會早點下班。」
我即時的反應是:「哦~~」
他見我沒其他反應,便帶著靦腆地說:「我太太今天回來,她退休後閒著,便與媽媽去歐遊十一天~」
「係!?你是要去接機吧?」
「不,1:45p.m.的機,趕不到了~但我仍想早一點回家見見她~」
於是,3:30p.m.下課鐘聲一響,他便第一時間衝出校門。
同事們得出的結論是:「如果自己的丈夫這樣對自己,即使短壽兩年也沒關係~」

10 則留言:

  1. 各有前恩莫羨人, 妳都不錯, 有部新電腦

    回覆刪除
  2. 我都好想3:00p.m.下課鐘聲一響,我老世便第一時間衝出校門!
    可惜,第一時間衝出校門~~~~的是我~~~

    回覆刪除
  3. 有人在家等着你
    我也會立即趕回家裏去啊~~ ^p^

    回覆刪除
  4. 要睇下果個係邊個,帥哥 ~

    夫妻恩愛,人間美事。^^

    回覆刪除
  5. 意粉,
    對!所以很令我羡慕~

    大頭仔,
    係???
    咁你要多些回娘家了~

    老師,
    有得揀緊係做第一個衝出校門那個啦~

    lamlamma,
    謝謝你的旅遊書~
    老公係唔錯,但有時激氣的事,我無同你呻啫~總之,套用我們呢行術語,佢有好大的進步空間啦~

    回覆刪除
  6. 臨淵羨魚,不如退而結網啦 ~ 唔好深係掛住個女至得架 ~ 〔Um ~ 我係咪好多事呢?〕

    回覆刪除
  7. 我最頂個上司, 坐間房係我附近,晚晚做到八點幾, 有時仲九時添, 不過佢早上9:30才上班, 所以我好多時早走都唔好意思, 不過算把啦, 我個個同事都暫時及早走的.

    回覆刪除
  8. 意粉,
    點會呢?
    當局者迷,我成日都要人提點架!

    Ellen,
    彼此彼此咁啦~

    貝拉,
    佢有無家人架?
    咁咪無哂家庭生活囉~
    遲走唔代表工作效率高ge,因為越晏個人就越攰,個腦會諗唔到嘢~

    回覆刪除