星期日, 10月 12, 2008

劉家廚房

Winnie出國後,劉家廚房便一直在吊鹽水,每週也開工不足。
然而,間中亦有例外的:-



天氣乾燥,惠康的南瓜紅蘿蔔椰子栗子湯包便派上用場,加些豬腱,上班前放入真空煲內處理好,下班回家便可享用,很方便。


Winnie在家的話,我很少煮這個,因為她不吃蓮藕,也不吃豬腩肉,而我家大少卻非常鍾情那些燉得又香又爛的扣肉,找天心情好的話,我會弄個梅菜扣肉讓他品嚐。



最近栗子當造上市,又香又糯,拿來炆雞翼,簡單容易,平靚正。

10 則留言:

  1. 似乎我冇錯過到D咩~~
    以上ge餸,我只係鍾意食雞翼:p

    回覆刪除
  2. 咁大煲湯咪要飲幾日?

    回覆刪除
  3. 咁晚晚都出街食咁濟?

    栗子炆雞翼好正啊
    得閒試下先~

    回覆刪除
  4. 2個人好多喎~~~~
    其實~~係未1日整埋食幾餐呀?

    回覆刪除
  5. Winnie,
    你同亞爸的口味可謂南轅北轍,除了是大家都喜歡吃臭豆腐外。

    Roy,
    其實唔係好多,係料多啫,最多飲兩日,飲剩便倒。

    意粉,
    我想冬天快啲到嘛~
    咁就好快會去旅行~

    大頭仔,
    是開工不足啫,但都有開工嘅。

    Ellen,
    我慣了大堆頭,唔識點樣可以買少啲!
    啲餸最多食兩餐我就唔要,因為我家主人唔鍾意食隔夜餸。

    回覆刪除
  6. 鍾意食臭豆腐?
    咁一定要去杭州飯店見識下~~

    回覆刪除
  7. 我超鍾意用粟子炆雞, 唔, 又要整番煲了.

    回覆刪除
  8. 又來杭州飯店臭豆腐,唔好喇啩~

    貝拉,
    呢味都算係家庭經典餸,暫時我都未聽過有人唔鍾意食呢個餸,不過栗子是致肥物,小吃多滋味,多吃增腸肥~

    回覆刪除