星期六, 10月 18, 2008

生日禮物

Ming本打算買下這部聯想Netbook給我作生日禮物,可惜等了個多月,市面上還是沒有現貨。


實在沒耐性再等下去,昨晚在售賣店店員的遊說下,便買下這部華碩生產的Eee PC 1000H




生日禮物總算到手了,謝謝。


除了Netbook,還有這隻非買不可的維尼卡通杯。
妹妹,很想你啊~~

15 則留言:

  1. Mini-Notebook 勝在夠輕便。

    收到禮物都好似唔多興奮咁既?:p

    回覆刪除
  2. 老師,
    未試真,遲些再向你報告。

    維尼,
    你話你喜歡白色嘛~

    意粉,
    我都唔知點解會無乜興奮感覺,呢排心情真係麻麻~

    回覆刪除
  3. 諗下:乖女就快番,又好快去覆診,快啲開心番啦。

    回覆刪除
  4. 咁年尾就帶呢部喇!
    係哩,個 mon 同埋 HD 幾大呀?

    網主,係咪見唔到我冇乜心情呀?^t^

    回覆刪除
  5. 意粉,
    呢排公司好多是非好煩,不過,過一排我就無事架喇~

    大頭,
    10.2吋mon, HD80G,另外有隻160G, 貴幾百元。
    係呀~我見唔到你呢個大頭佛所以無心機呀~

    lala,
    買來就是為了帶去旅行用,貪無咁重。

    回覆刪除
  6. OS唔係行MS喎,慣唔慣?

    回覆刪除
  7. 10.2 吋 ok 喎,咁幾重呀?
    大早我又等多陣喇~

    回覆刪除
  8. 大頭,
    好似是1.4kg

    Roy,
    OS是行windows XP, 最啱我。

    回覆刪除
  9. 咦..仲以為唔係行windows添....

    回覆刪除