星期二, 10月 07, 2008

我家也來高清

家裏客廳用開的傳統液晶體大電視,近日感染風寒,接收畫面方面出現問題,引致不時出現幾個鬼影,模糊不清的畫像,看得我倆頭暈眼花,想來是時候宣佈它「certified」了。
環顧現有的品牌中,有內置HD數碼電視廣播接收器的,而尺寸和價錢都符合我們需要的,就只有這部韓國製造的LG ,結果便揀了這部32吋的。





昨晚貨一到,老公便等不及,自己拆箱安裝、較台、駁有線電視,玩著新玩具,忙個不亦樂乎。

14 則留言:

  1. Ellen,
    我家部電視真係壞咗架~

    意粉,
    老公其實一早想換了,但他堅持要換內置高清接收的,所以等到現在。
    高清個畫面又真係靚得好交關,等我睇番房嗰部電視就......,怕且房部電視都好快會壞埋架喇~

    回覆刪除
  2. LG.....點都好過三叔同大陸貨!

    回覆刪除
  3. 又話駁有線好煩嘅?

    我部牛龜大電視仲未壞添
    等我真係的起心肝裝修一次過先搞~

    回覆刪除
  4. 係咪亞明哥等你唔响屋企,特登整壞部舊電視呀?^_^

    回覆刪除
  5. maymay,
    睇怕都係喇~
    佢呢排無心水電話要換, 所以悶掛~

    大頭仔,
    我識你咁耐, 你都已經話要裝修, 睇怕裝修師傅要賺你錢, 都要再等一排先~

    有線難駁但又駁到咁先至好玩同有成玏感嘛~

    Ah Ming,
    我地都係去到舖頭等個職員介紹咋, 事前都無點樣做過功課。

    維尼,
    你返來咪有得玩囉~
    好快喇~

    回覆刪除
  6. Rempei,
    係呀~我部相機都唔弱架~

    回覆刪除
  7. 咦...點解係睇翡翠台唔係高清翡翠台既?

    回覆刪除
  8. 想話俾你知,唔使高清翡翠台都好高清。

    回覆刪除
  9. 咁收唔收到高清台先??

    回覆刪除
  10. 有高清架: -
    http://hk.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=0202&categoryId=0202&parentId=02&modelCodeDisplay=32LG50D-HD&unit=NOTHING&model=Select+a+model#

    回覆刪除