星期日, 10月 19, 2008

正餐以外

我是一個很易吸收的人,吸一口空氣也會致肥,故此,汽水零食等高危食物,我儘量不沾。
試過夏季在日本狂飲茶類飲品來補充水份後,從此我便愛上這類樽裝茶。


這三個品牌是我最常購買的,味道固然沒有日本國產的來得清甘醇和 ,但將之冷凍後拿來喝,亦能收清涼解渴之效。


這個是我喝過中認為最好的,茶味香濃甘醇,喝後回甘,可惜太濃不宜多喝,香港亦鮮見有售賣。


昨天在吉之島看到這個秋季限定版,賣$11.9,約150円,價錢和在日本買時一樣,很撐算。買了一支品嚐,然而,總覺得味道有少許差別,奇哉!


這個是我近期最喜愛的零食,雖然標榜脂肪含量少30%,但亦不能多吃,因為多吃的話,銀包的脂肪含量亦會跟隨減少。

12 則留言:

  1. 那隻聲稱可消脂的茶,そごう有得賣呀!

    回覆刪除
  2. 以前去日本會以綠茶當水,後來知道飲得多唔係幾好就少飲左~

    "可消脂的茶"係咪黑色樽有厚生省認可果隻?

    回覆刪除
  3. 嗱,係有人話自己易吸收咋~~
    樽秋季限定版好靚啊!
    呢個冬天,要飲熱粟米湯同埋朱古力!^t^

    回覆刪除
  4. 淳茶社果啲好淡,我唔多鍾意。

    日本茶通常去 citysuper 買開野會買番樽解下心癮。

    回覆刪除
  5. 見到綠茶樽已經好開心,不過我鍾意飲熱嘅。
    綠茶好處多,但胃寒者則不宜多飲啊~

    回覆刪除
  6. Ellen,
    嗰隻消脂茶對我來講太有效,都係少飲為佳。


    Roy,
    應該係你講嗰隻~
    我見citysuper都有得賣~

    大頭仔,
    無得賞楓,買個樽睇吓都好過無啦~
    粟米湯就啱我多啲~
    熱朱古力就啱司機哥哥多啲~
    你記得兩樣都買齊噃~

    lala,
    係噃!淨係顧住脂肪含量,忽視咗鹽份呢樣嘢添~

    意粉,
    一分錢一分貨。其實最好飲都係你送給我的靜岡茶~

    Maymay,
    我都唔知自己胃寒定胃熱,總之有得飲就飲,唔理三七二十一。

    回覆刪除
  7. 都市人飲食生冷野多,大部分都屬胃寒。

    回覆刪除
  8. 講肥,有我係度,有排都未到你!放心~~

    回覆刪除
  9. 咁你有無食過北海道卡樂B薯條架?

    回覆刪除
  10. 自從要減肥,我很少喝東西了, 如飲的話同你一樣喝茶, 但平時會喝檸檬水不加糖, 好酸,不過減肥膩一流

    回覆刪除
  11. 薯嘜,
    我驚再肥落去,我老公會休咗我吖嘛~

    小彭,
    我好似食過,但又無乜印象~
    正嘢黎架?

    貝拉,
    太酸的飲品少飲為妙,因為對個胃同牙齒都唔係咁好~

    回覆刪除