星期一, 10月 13, 2008

好歌送給你


明白的人自然會明白


原來已經二十年了


聽這首歌時,我忽然想起馬師曾!哈哈~~

9 則留言:

  1. 馬師曾首本名曲:「我老豆姓呀~吖~呀~吖~余...」,兩個個唱腔好鬼似囉,唱演歌同唱粵曲都竟然會係殊途同歸。

    回覆刪除
  2. 「我老豆姓呀~吖~呀~吖~余...」~~唔係執到寶--劉克宣咩!^^

    回覆刪除
  3. 河合奈保子,正啊!
    唔知佢依家點呢?

    回覆刪除
  4. 老師,
    馬師曾是原唱者,劉克宣學佢架咋~

    大頭仔,
    睇怕河合是你的初戀情人吧?!
    話時話,用呢啲片段練平仮名最好,跟住啲字幕唱,好快就會上手。

    回覆刪除
  5. 就咁又過左二十年咯!
    二十年後我會變成點呢!?

    回覆刪除
  6. 劉鄧依排梗係清閒左,又煮飯又睇片,哈哈 ~

    二十年之後,如果我仲健在既話,我諗應該同依家差唔多 ~ :p

    回覆刪除
  7. 「我老豆姓呀~吖~呀~吖~余...」依首唔係麥炳榮唱咩?

    回覆刪除
  8. Roy,
    請參考這網誌,寫得頗詳細
    http://blog.roodo.com/muzikland/archives/1155883.html

    意粉,
    我現在不用溫習、上課,當然會較以前空閒啦~ ^b^

    回覆刪除