星期三, 10月 08, 2008

十八風雲

我在7.6買過你,之後見你一路跌,見獵心喜,6.90又大手購入。可是,你就是不長進,有退無進,令我要在6.5這個心理關口位壯士斷臂。好了,等了幾個星期,見你再跌至挨近6.00水平,心有不甘又再犯險入市,豈料,今次更利害,兩天便將十多個巴仙蒸發掉!你~你並不是一般的紅籌國企股票貨色啊!


﹝連yahoo的職員都嚇破謄,搞錯了日期﹞

雖然到最後,我仍會是利益既得者,但我沒為此而送上擊節掌聲喝采,整件事情令我感受到金融體系的兒戲、恐怖和不堪一擊。

25 則留言:

  1. 依家唔係 5.1x 呀?我都冇眼睇喇!
    嬲嬲地抬啲澳幣過去探下 winnie 好過~~

    yahoo 外匯呢版啲日子不嬲都唔啱架唔知點解~

    回覆刪除
  2. 我仲未買JRpass呀~~陰公~~~
    諗諗下~~計埋滙價同買單程票差唔多~~索性把心橫~~~

    回覆刪除
  3. 算啦,呢期金融市場,個個都要食驚風散呀!

    回覆刪除
  4. 昨天我也壯士斷臂了一隻, 負了56%! >.<

    回覆刪除
  5. Maymay,
    我地唔係炒外匯,只是想為自己的辛苦血汗錢保值啫~但所遇到的風險,幾乎同人家炒股票期指沒兩樣,所以我先覺得恐懼。

    小妹,
    咁遲先斷臂,真係好傷喎~

    Rempei,
    JR Pass個差價都未算入肉,成個行程使費先至「金」~

    大頭仔,
    你直頭泥足深䧟啦~
    不過,擺番十年八載都應該會歸番本嘅~

    Ellen,
    呢個應該是大家個共同願望掛。

    回覆刪除
  6. 究竟依隻乜東東?蝕咁多,我一定唔制。

    回覆刪除
  7. 唔怪得睇極都唔明啦,仰以為係股票添,哈哈 ~

    回覆刪除
  8. 我 ... 打算部署入市 ......

    回覆刪除
  9. 我呢排都停止入貨, 好險...

    回覆刪除
  10. 唉...我幾個月前入既大藍籌股,帳面上剩番60個巴仙......

    之前寧波食飯你問入唔入市(股)好,我果時都答起碼等半年...

    回覆刪除
  11. 高息貨幣起跌一定大,都係等價交換啦。

    依排唔係唔可以入(股)市,但一定要好審慎同埋 EQ 要好高至得。

    回覆刪除
  12. 唉~
    我成日都交學費, 幾時先至學滿師呢!?

    回覆刪除
  13. 唉, 今日又無左5個巴仙啦

    真係學海無涯, 學費永遠都交唔完 >__<

    回覆刪除
  14. 投資梗係有升有跌,而且都係賬面數啫,遲啲會升番既。^^

    回覆刪除
  15. 係,會升得番嘅會升得番嘅會升得番嘅會升得番嘅~~

    回覆刪除
  16. 大頭仔,
    俾心機唸啦~

    意粉,
    所以啲人先至會「輸完又黎買過~」

    回覆刪除
  17. 我通常買左就收埋係保險箱,唔記得輸定贏。我 EQ 低,唔啱短炒。

    回覆刪除
  18. 我打算入日元... 依慣例, 我一入就佢會跌番, 大家留意下喇!

    回覆刪除
  19. 維尼有冇興趣要我嗰啲 7.x 入嘅貨~

    小彭,我地靠晒你喇!

    回覆刪除
  20. 小彭,
    為了大家,就只好要你壯烈犧牲喇。

    大頭仔,
    既然咁篤眼篤鼻,維尼就勉為其難無條件接收你呢批蝕本貨啦~

    回覆刪除