星期三, 3月 26, 2008

自問自答


(行程由Rita提供﹞

你又飛?
對,明天飛、星期日晚回來。
去哪兒?和誰去?
與中學同學去和九州有一海之隔的上海。
有得到外地旅行,真開心!
我完全沒有興奮的感覺!
為甚麼?
因為每次到日本旅遊,我定必盡早預備,編行程、訂酒店,查閱乘車方法等,絕不假手於人。然而,這次我甚麼也不用做,既有高級職員宿舍提供,又安排好車輛觀光,連機票也不用我操心,因此我感受不到自己將會去旅遊。而且,自從知道復活節假期日遊無望後,更有「除卻巫山不是雲」之嘆!我甚至忘了要買旅遊保險這回事,連人民幣也是今早怱怱用提款咭在櫃員機提取便算。
咁你又去?
盛情難卻嘛!而且最近真的悶出鳥來,所以女生宿營也照殺!

22 則留言:

  1. 哈哈!真係一海之隔!
    玩得開心啲呀!上海同上野又唔同玩法啊!^y^

    回覆刪除
  2. 雖然係上海行程, 都要寫晌小樽酒店紙上面. ^^

    出去行一行都好啦, 輕鬆一下! 祝你旅途愉快!

    回覆刪除
  3. 去上海渡週末都係好節目呀。

    回覆刪除
  4. 上海都有uniqlo, mos, kirin茶, 機埸的甘栗collon都好好味o架. ^^

    回覆刪除
  5. 係呀!早幾年我都喺上海間 uniqlo 掃咗成八百幾蚊人仔呀!乜依家有埋摩斯漢堡添呀!
    呀,唔知呢度有冇現場直播呢?

    回覆刪除
  6. 係咪食住都有人包呀 ?

    回覆刪除
  7. 咦! 我都plan緊下月尾到上海幾日喎! 啱晒!

    回覆刪除
  8. 小妹,
    你講嗰啲我一啲都無做過!失策!

    小娜,
    書城也因為沒時間,無去到。

    Galaxy,
    住就有人包,食呢就一餐餐啦~
    不過機票好平就真。

    Ellen,
    我估我地在空中相遇過。
    我坐的港龍機在9:05分到港。

    回覆刪除
  9. 你喺咪想睇先?
    我驚引到你又想去轉上海喎!

    回覆刪除
  10. 劉鄧,請問機票package幫親邊間? 我諗住一星期後返黎即刻訂飛!

    回覆刪除
  11. rempei,
    我無買package, 因同學在上海有住宿。機票是同學托舊同事代辦的,選取港龍的週末優惠,星期四下午機出發,星期日傍晚返港,每張1340,加埋稅是1806。
    我見priceline和港龍假期都有套票提供,三日兩夜最平由1799起,都幾抵。

    回覆刪除