星期六, 3月 15, 2008

懶洋洋的下午

今天約了花師奶打羽毛球,兩小時內,被她的高超球技搞到我在球場上團團轉,到尾段真是沒氣了!
之後,約了Winnie下午茶,十五分鐘腳程的路,我花了二十分鐘......坐車。元朗真是變得越來越人多車多了!
這個芝士白菌吞拿魚酥盒,新鮮、熱辣辣,非常鬆香美味,雖然等了差不多二十分鐘,但絕對值得!


回家後,在梳化上不知不覺地睡著了,很悠閒的一個週末!
很久沒這樣奢侈地午睡了!

8 則留言:

  1. 尋日下晝我都在家裏小睡了一會
    很久沒有試過這懶洋洋的滋味了!

    係呀,原來以前亞視英文台禮拜日朝講旅遊的 japan hour 有線依家有得做呀。第 76 台逢禮拜六晚七點半做到八點半呀,禮拜日有重播。尋晚去咗伊勢同埋函館呀!

    回覆刪除
  2. 伊勢同函館好唔"啦更"喎~

    回覆刪除
  3. 唔係呀,一集通常有幾個行程架。除咗呢兩度仲有架,不過我就 miss 咗。講函館就主要去松前同江差,松前我都去過,所以睇得特別投入。

    回覆刪除
  4. 劉鄧:和妳剛剛相反,我今天極度忙碌!

    回覆刪除
  5. 打完波即係食野好易肥架!

    回覆刪除
  6. Rempei,
    兩大禁忌我都犯了,又食又瞓,成隻豬咁~

    回覆刪除
  7. 其實我都好喜歡在週末來個午睡....

    回覆刪除