星期二, 3月 11, 2008

解毒

本來,一早預算了在今個復活節假期走一轉,等待另一個夢幻之旅來臨!
可惜,因為某個原因,我沒法成行了。
極度沮喪的我,再遇上跳樓式減價機票優惠,簡直如在傷口上灑盬,我幾乎就此毒發而死!
神智不清的我,這幾天以來,就只會不停地上網找暑假出發的平機票,又或是瀏覽各大旅遊網站找資料,看看自己今次想要到甚麼地方去。
究竟到人氣鼎盛的富良野好呢、還是到較清靜的九住高原看薰衣草好呢?


又或是將出發時間延後,好讓能遇上山梨北杜市這浩瀚的太陽花海?


這種方法雖然不是甚麼九轉還魂丹,甚至於有點幼稚,但於我來說,總算是另一種寄託,一個希望,一種另類的哈日病治療法!

13 則留言:

  1. 暑假的富良野人雖多,但還是值得一去哦...我覺得!

    回覆刪除
  2. 六月底前機票真係超平,好難抗拒。

    回覆刪除
  3. 久住好... 飛福岡近近地! 山梨都好... 要睇左"藉著雨點說愛你"先喎... 個度GEひまわり係七月下旬喎... 仲可以去もも狩り! 兩個地方都係自駕方便d...

    回覆刪除
  4. 我下次住久住,但花田不及富良野多, 若想真的看花,我投富良野, 但若想去食九州美食, 我投九州 ^^

    回覆刪除
  5. 富田農場的薰衣草雪糕好好味嫁!

    回覆刪除
  6. 其實零二年的夏天,已到過富良野了,可惜時間不合,看不到一大片薰衣草田,所以才有想再次到訪的打算。不過熱爆的北海道,機票超貴,計劃可能就此打住。

    回覆刪除
  7. 諗下d yen要7.5x,可能會打卻日遊意慾呢~

    回覆刪除
  8. 啲 yen 幾貴都要去啊!就留返啲 quota 畀暑假喇!
    太陽花好靚啊!我都試過在太陽花中間影相,好開針!^^

    回覆刪除
  9. 不過 d 太陽花唔係好開心囉,呵呵 ~

    回覆刪除
  10. 我都試過在太陽花中影相,不過勁多蜜蜂,巧驚!

    回覆刪除
  11. 去九州丫,最好加埋廣島及山陰地區,我都想去,下次我去可以照抄您個行程,唔駛自已度餐死! 哈哈!

    回覆刪除
  12. 唉~同病相連咁啦~~~

    回覆刪除