星期三, 3月 26, 2008

年末年始之旅2007 - 盡興而回

一年之始,當然要找些特別的吃。
所以我們決定花點錢留在酒店吃早餐,感染一下新年氣氛。


おせち料理 - 慶祝新年的特別料理




美觀則美觀了,味道則不太合我意


待應生見我舉機拍照,特別為我走入櫃檯內取出一盤全新的。


一大清早,當然沒多少人有雅興喝酒了!

早餐後,自由活動時間,大型商場就只得Yodobashi營業。

場內舖天蓋地的福袋,少一點定力的話,後果會非常嚴重。

整個旅程的最後一個景點 -Rinku Premium Outlet

人山人海,還有點兒塞車,日本人買福袋的意欲非常狂熱!


在Outlet內的杵屋吃午餐,謝謝老師作東。


又一次和美麗的大阪灣說再見!實在有點捨不得!


Winnie來接機:「Mummi ,嘩~乜真係咁多行李嘅!?」
滿瀉的不單止是這些手信,還有這幾天來儲下的快樂指數!
這次夢幻之旅絕對值得以誌為記!

7 則留言:

  1. 通常最尾一天都最休閒!

    回覆刪除
  2. 話咁快就完咗喇!
    我抬咗兩個福箱返嚟已經覺得自己好叻架喇!

    回覆刪除
  3. 哦... 一個旅程開始前, 要完左上一篇遊記...

    新年若然晌hk, 我會去見城食個lunch, 為的就係食個新年前菜小食. ^^

    回覆刪除
  4. 究竟點可以帶到咁多野番來嫁?哈哈 ~

    回覆刪除