星期三, 4月 02, 2008

開飯@Amaroni's Little Italy

巧婦難為無米炊,家裏沒糧只好上街解決。
有次和同事閒聊,同事甲和同事乙不約而同向我推介這店,於是把心一橫,昨天下班後專誠出城光顧,一試它的虛實。



這店佈置得不錯,可惜枱與枱之間空間很少,昨晚隣枱坐著一對情侶,男的為女友慶祝生日,他們的一言一行,我們一一照單全收,沒一字遺漏。


Spaghetti Meatballs
茄醬夠酸,牛肉丸表面結實,但咬下卻頗鬆化。


Scalloped Potatoes
白汁芝士汁又香又濃,好吃,但頗膩。


Wild Mushroom Risotto
飯creamy,帶著點點清香的菇菌味,不俗。


Tiramisu
非常香滑,酒味不太濃,合格!

食物水準整體不俗,這店的碟頭非常大,任我們如何努力,也未能將所點的食物幹掉,所以想試多幾款食物的話,最好便是約多幾位食力非凡的朋友一起光顧!

10 則留言:

  1. 昨晚見到啲大碟頭,真喺有想過call大頭仔出來幫手食!

    老師,
    得三個人,邊可以叫咁多!
    下次會試下。

    回覆刪除
  2. 早嚮吖!
    早兩日真係想去呢度呀!因為有張 q 旁 31 號到期。佢地啲麵包都好好味啊!

    回覆刪除
  3. 約我吖,我都有丁點食力架~~

    回覆刪除
  4. 睇黎對情侶無講肉麻野令你地食慾不振喎。

    回覆刪除
  5. galaxy,
    我估本來有嘅,就喺見我地都聽到,所以有啲避忌啫。

    大頭仔,
    你有coupon在手都唔約我,寧願哂咗佢,真是一大浪費!

    Maymay,
    你都唔喺好食得咋噃!

    回覆刪除
  6. 有得食、仲要有人請的話,幾遠我會都去!

    回覆刪除