星期四, 3月 06, 2008

我的近況

剛剛考完試,之後又要交一篇三至五分鐘的presentation,一篇簡簡單單的文章,我卻花了三、四個晚上來準備,有時真的感到很氣餒。在香港,想輕輕鬆鬆地學習,原來是件奢侈的事。
公事方面,由於三月是這個財政年度的最後一個月份,兼且月尾是假期,所以我要爭取時間,將今年度的賬單在二十號之前清付。之後還要計算是否有足夠的津貼,聘請來年的合約員工,再下來是一連串繁瑣文件往來,沒完沒了。唉!好想放假啊!
而最令我沮喪的,便是近日排山倒海而來的超平機票廣告,「蜑家雞見水」,好難捱啊!超羡慕那些即將出發的團友。

7 則留言:

  1. 雖然我地三月底都係年結,但除左 stock take,就無咩特別野要搞。平時廿五號先交既功課,今個月要趕在十五號前交,好彩二月份無咩數唧 ~ ^^

    回覆刪除
  2. 似乎大家三月都好忙!
    唔駛羨慕啊!你遲啲有大把手信收呀!^_^

    回覆刪除
  3. 堅持左咁耐,其實妳已經好叻嫁喇,唔好放棄呀!妳對學習嘅毅力,就係我佩服之處啊~

    呢個年代有電腦幫忙,埋數已經容易好多lu。

    回覆刪除
  4. 意粉,
    咁你咪可以安心日遊去~~

    大頭仔,
    幾時都是做派手信嗰個開心好多o架啦。

    Maymay,
    我死頂o架咋~
    有電腦幫手喺好,但都要花時間去執數同check數,同埋電腦最唔好就喺樣樣嘢都要印出來對,好浪費。

    回覆刪除
  5. 手信呢,派同收我都咁開心 ~ ^^

    又番工又番學係好辛苦,頂唔順就唔好勉強自己呀。

    回覆刪除
  6. 3月我都好忙呀!睇來要帶埋工作去旅行做D呀!>_<

    回覆刪除
  7. 我都要係出發前趕埋下年度budget及planning比老細,而家趕到個頭都出煙~~~~
    不過都好~~當先苦後甜囉~~~嘻嘻~~~

    Anyway,你要頂住呀!!!

    回覆刪除