星期二, 3月 25, 2008

年末年始之旅2007 - 和味無窮@大晦日

離開奈良,跟著GPS的指示,大概用了45分鐘便到了大阪的市中心。
第一個目的地,便是要找油站為汽車入油。第一天取車時,車行職員已預先將最近還車地點的油站資料存入導航,但當我們跟著GPS的指示到了大阪車站附近時,卻被大量汽車穿梭、馬路路口縱橫交錯的景象嚇怕,找了好一會,方找到那個油站,然而,司機哥哥卻又被那個油站的設備所誤導,過門不入。兜了好一會兒路,其時司機哥哥已緊張得渾身大汗,他生怕再走錯路,上錯了高速公路的話,更會擔擱了還車時間。我們沒能幫上甚麼,就只好在旁以言語令緊張氣氛稍稍緩和。如是者,漫長的大半小時過去,我們總算平安抵達酒店及還車地點,司機哥哥亦示範了甚麼是臨危不亂,如何在五條行車線上、大量汽車穿梭中切線,厲害!

晚餐方面,經商量後,決定舊夢重溫 -伊万里屋,因為大家很掛念它的燒香腸。
可惜,當我們到達美國村商場時,原來是晚因大晦日的關係,整個商場就在下午六時關門,殘念!惟有轉去心齋橋的牛角,唉!又吃閉門羹!
想吃卻吃不到,想吃燒肉的念頭便越根深柢固地在我們的腦海內植根。其時我依稀記得,鶴橋那邊最多韓燒,而且很多都是由年到晚營業,既然我們飯後會到四天王寺,往鶴橋亦順路,就這樣吧!
一出車站,便看到大大小小的燒肉店在街道兩旁。忽然瞥見這間神戶牛炭火燒肉牛一招牌,記得之前準備行程做功課時,在日本網站上看過報道,所得的食評不俗,就試試這間的虛實好了。



見餐牌上有佐賀牛Set,在座中沒人吃過佐賀牛肉,人人也想試試,就選這個吧。


加點的神戶牛



まる腸(リボン)


汁燒牛舌


石頭飯


韓式薄餅


椰子雪葩


檸檬雪葩


當我將第一件燒好的佐賀牛肉放入口,團友問我味道如何時,我只懂得用手掩著嘴巴而笑,生怕牛肉散發的美味會因開口說話而飛走,很儍吧!哈哈~~真失禮!
這一餐是值得以誌﹝網誌﹞為記的!

8 則留言:

  1. 劉鄧今日好得閒哩~
    呢餐貴唔貴呀?果碟係乜腸,個樣怪怪地~~

    回覆刪除
  2. 見到你寫食佐賀牛的情景, 我對住個mon狂笑! (我未放工)

    其實, 呢個係食佐賀牛嘅正常反應黎架! (托眼眼)

    回覆刪除
  3. Maymay,
    個遊記實在拖了很久,想在三月尾年結前完成埋佢!
    這餐每人飲了兩杯飲品,埋單一共一萬四千多日元,不算貴。靜靜話你聽,千祈不要給大頭師奶聽見,我今日先發現原來網上有九折coupon,畀大頭師奶知道實肉赤死喇!
    個まる腸我也不知道是甚麼,內裏全是肥膏,不試也罷!

    小彭,
    我自己諗番都覺得好好笑,原來呢個係你同我嘅正常反應,安樂哂!

    回覆刪除
  4. 牛..牛..牛...下次題目打埋(小妹勿進)好喎...
    你同小彭咁反應,佐賀牛應該好味過神戶牛哦呵?

    回覆刪除
  5. ”當我將第一件燒好的佐賀牛肉放入口,團友問我味道如何時,我只懂得用口掩著嘴巴而笑,生怕牛肉散發的美味會因開口說話而飛走”

    開埠以來寫得最好o既食牛體驗應該係呢句!^o^

    好高興大家都做了稱職好乘客,其實入油又唔使去佢指定o個間o既.

    回覆刪除
  6. 唔係吖嘛?有九折?我地呢位領隊點做嘢架?
    嗰碟腸好恐怖,我地好似冇食晒啊呵?咁まる腸(リボン)即係乜乜腸呀?
    呢餐真係幾好,有埋九折就仲好!

    回覆刪除
  7. Ellen,
    無夢幻團友,我估牛一的和牛都會失色啲。

    小妹,
    神戶牛我只吃過Steakland的午餐,級數都唔同,好難作比較,不過我會搵機會試真啲o架喇。

    小娜,
    哈哈~你呢句仲誇張過我寫嗰句。
    職員話嗰間油站最近酒店,我地咪唔周圍搵囉。喺喎,點解我地唔去第二間入油呢?

    大頭,
    畀你喺小費度扣番喇,
    兼下次補番個九折畀,滿意未?
    まる腸= maru﹝丸﹞腸
    リボン = ribbon
    所以我都唔知喺乜。

    回覆刪除