星期二, 2月 26, 2008

好事成雙@容龍

各巨頭想慰勞我們這班小薯仔,打鐵趁熱,揀了今晚吃海鮮。
地點選了從前去慣去熟、現在卻很少光顧的容龍海鮮酒家。



椒盬瀨尿蝦


白灼游水大鮮魷


砵酒焗桶蠔


蒜蓉蒸開邊蝦


豆腐海鮮湯湯渣


清蒸鮑魚


炸子雞


翠塘豆腐


清蒸大青斑


羔蟹蒸糯米飯


咕嚕肉


此外,還有豆苗、生菜、油菜心、生果和紅豆沙等等,非常豐富。
海鮮是同事在老鼠洲買上去的,共花了一仟八百多,還未計之後的加工費和加點的廚房小炒,所以,以價錢來說,流浮山球記那餐絶對抵吃多了。至於味道方面,單以青斑和鮑魚作比較,無論肉質或烹調技巧,也是球記技勝一籌,幸而,這餐我不用付賬,沒甚麼可苛求了!否則,我會非常肉痛!

7 則留言:

  1. 你呢排果然很好食神喎!
    我諗砵酒焗桶蠔應該好味過我地食的金蠔啊呵。

    回覆刪除
  2. 容龍未拆之前好正嫁,依家就比較平庸。

    回覆刪除
  3. 真係好吸引啊!
    今晚要去止下痕先!

    回覆刪除
  4. 我愛吃賴尿蝦, 但怕要取走D殼....咕嚕肉也是我至愛之一, 自己整唔到嘛.

    回覆刪除
  5. 嘩....好正 !
    不過這兩餐的膽固醇總數都幾勁喎

    回覆刪除
  6. 大頭,
    成晚最好食就喺個蠔喇。
    球記贏7:1。

    意粉,
    呢晚我覺得仲差過以往咁多次。可能相隔一日,有得比較啦。

    小儀,
    最後有無去止痕?

    貝拉,
    咁你要試吓港大校友會的咕嚕肉喇~

    galaxy,
    間唔中食吓,就當無事發生啦~~

    回覆刪除