星期六, 7月 04, 2009

金滬@荃灣廣場

老公中了六合彩三個半字,雖然只得獎金160元,亦被我這個精明師奶用方法抄刮掉。

這店位於荃灣廣場六樓,老公之前試過,讚它的小籠包皮薄餡靚汁多,不錯吃,一定要帶我試試。


冷盤 - 鎮江小排,放入口中一股肉騷雪味,估計要用上急凍肉排,未充分解凍便拿去烹調所致,醋味亦不明顯,失敗之作。


酸辣湯,頗辣,酸味卻不多夠,不過不失。




主角小籠包出場了,一如Ming所講,皮薄汁多,真不錯。


擔擔麵,有花生香味,味卻不太濃,麵條QQ的,不像其他的糊巴巴,好吃。


鍋貼,皮底煎得夠脆,好吃。


芒果高力豆沙,芒果與豆沙的味道原來是不太匹配,下次還是要回傳統味道好了。

將近結賬時,聽到後面顧客詢問得知,以匯豐信用咭結賬可打折。

估不到這張最難儲飛行里數的信用咭,會為我帶來驚喜!

7 則留言:

  1. $174 - 劉生還要倒貼啊。精明師奶果然精刮﹃

    回覆刪除
  2. 小頭,
    梗係!一元都無剩呀~

    Roy,
    老公有月票,搭西鐵出荃灣好快啫,無所謂啦~

    回覆刪除
  3. 明哥下次六合彩有錢分唔好再畀老婆知道呀~

    回覆刪除
  4. 呢間金滬以前响銅鑼灣時代廣場後面,我成日幫趁,佢嘅宋嫂魚羹同涼拌海參都好好吃架~~

    回覆刪除
  5. 大頭仔,
    我老公先無你咁衰,有開心事一定會同老婆分享,你唔好教壞佢吖~

    意粉,
    我覺得呢間幾抵食,但水準應該都會幾飄忽。

    Maymay,
    下次要試吓你講呢兩味餸先~

    回覆刪除