星期五, 7月 17, 2009

入會

不經不覺,我的隨身DC已用了差不多三年,雖然機身仍然頗新淨,但兩塊電池已然開始發漲,恐怕命不久已。
前幾天,與一眾網友食飯聊天,在昏暗的燈光下,所拍的照片,雖然事前經過一番努力調較感光度和爆光指數等等,但效果仍然差強人意,這驅使我更想快點去舊迎新。



於是,今天,我便的起心肝付鈔,加入Canon IXUS 870IS 同好會,

Maymay大頭仔,今後請多多指教。

10 則留言:

  1. Panasonic 晌黑暗既環境表現的確差勁,但點講我都係偏愛 Sony ~~ ^^

    回覆刪除
  2. 點講, 我都支持panasonic架喇!
    lx-3 2.0光圈真係好叻! ^^

    回覆刪除
  3. 第一張相睇見都唔想食喎~

    你買幾銀呀?有乜嘢送呀?我唔記得係舊年去歐洲定年末年始之前買 lu~

    回覆刪除
  4. 講在弱光環境,我挺fuji,小桃是我好拍檔! ^^

    出遊之前幾日才買新DC呀?我唔夠謄架,我會怕大家溝通唔黎. :p

    回覆刪除
  5. 好! 去舊迎新非常好!
    每部相機都有佢GE優點, 邊部都吾緊要, 最緊要影得開心.
    咁多人一齊去旅行, 你一張我一張, 總有一張啱心水, 吾洗怕!

    回覆刪除
  6. 意粉,
    Sony係好,但要用專用記憶咭,比較麻煩~

    小彭,
    我都覺得大白天用Lumix影相,出來個效果好得,呢部係專為影食物相而買架~

    大頭仔,
    我係豐X買,唔使講價,自動平三百,即係2380元,送四G咭,後備電池,保護貼,腳架,相機套同Card Reader,我覺得抵過用二千蚊同你買囉~

    小妹,
    今次我都有考慮過Fuji FX200,但睇過架機,唔多鍾意個outlook,所以揀咗呢部。
    我仲有部Lumix FZ18嘛,呢部頂多係二奶咋~ ^b^

    小儀,
    對!每部相機都有優點,Panasonic的在太陽下影嘅相,色彩真係好靚好自然,我一啲都無嫌棄佢~
    我們的團友中,有一位攝影達人,又係時間好好進修吓的攝影技術了~

    回覆刪除
  7. maymay post果d有後期加工喎~

    買dc咪平囉,我想買多支鏡,點知原來p記今年加左兩次價,由上年賣$2,000到早兩日賣$2,880呀......

    回覆刪除
  8. 呢個價錢超抵,呢幾日好好實習下啦,好易用架咋~~
    仲有,多d利用曝光補償制吖,亞安成日提我用,我就成日唔記得~

    回覆刪除