星期日, 6月 28, 2009

劉家貓的鳴謝啟事

以下內容可能被視為低能、無聊、幼稚及白痴等等,各位請慎入。


大家記得我這個劉家貓嗎?
自從姐姐出國後,我真的很掛念她呢!
每天,最開心的時刻便是,等到mimi有閑暇,纏著她,讓我可以和姐姐在網上聊天。
明天開始,便是姐姐在悉尼的最後一個學期了,希望這四個月可以加快過去,姐姐可以早點回來。
最近,適逢休漁期,mimi話街市沒甚麼鹹水魚賣;學校又因豬流感而停課,沒法子到食物部買魚蛋解饞,貓沒魚吃怪可憐呢!向姐姐撒嬌,姐姐居然用手寫板畫了這魚兒,速遞給我。



哈哈!謝謝姐姐!
不過,這魚畫得這麼美,我捨不得將它吃掉啊!
不如,讓它留下陪我玩,好嗎?

靜靜說給你們聽,姐姐從前逢星期天的早上,也會上一堂繪畫班,mimi一直以為她志在與小朋友們嬉戲聊天,原來,姐姐畫的畫也有板有眼,真估不到!


左面是老師派發的樣本,右面才是姐姐所畫的,靚嗎?

10 則留言:

  1. 貓仔,
    條魚魚送左俾你,
    你想食或者同佢做朋友仔就隨你啦~~~
    姐姐

    回覆刪除
  2. 意粉,
    邊係~
    我學緊用擬人法寫文章之嘛~

    回覆刪除
  3. 貓貓寫得幾好呀!
    千奇百趣... "識寫字嘅貓"... 我呢期好鐘意睇...

    回覆刪除
  4. 好耐無見貓貓喇!佢仲好好笑容喎!

    回覆刪除
  5. 四個月眨眼就過架喇~
    我覺得姐姐畫嘅佛手瓜,比樣本還好啊~~

    回覆刪除
  6. 小彭姐姐,
    謝謝!
    貓仔出年升四年級了!
    所以要努力寫多啲blog練習吓~
    請多多指教~

    大頭仔叔叔,
    你又話要遠征元朗嘅?
    咁你咪可以入黎探吓我囉~

    Maymay姐姐,
    我代姐姐多謝你的讚美~
    咁貓仔乖唔乖呀?

    回覆刪除
  7. Maymay姐姐,
    你對我咁好,貓仔叫mimi請你食百爵茶蘋果蛋卷吖!

    回覆刪除
  8. 唔,果日個蛋卷一定好好味定嘞~^^

    回覆刪除