星期四, 7月 23, 2009

夢幻夏之旅- 驚喜一

估不到行程才開始了一天,已接二連三帶給我們驚喜!

長榮飛台北航班的經濟艙,我從未見過有這麼寬闊的走廊在飛機上。


座位空間亦非常寬敞,以團友般的高度,全程不用頂著膝蓋而坐,令我和團友一度懷疑,是否錯入了商務座位呢。

8 則留言:

  1. 真係幾闊落喎, 個走廓可以攤晌度訓~

    回覆刪除
  2. 搭飛機唔駛屈蛇係我嘅夢想~~

    回覆刪除
  3. 我覺得搭飛機根本就係唔舒服,就算係 C Class 都週身唔聚財,好彩 so far 我都瞓得到唧,如果瞓唔到,我諗一定會大大減低我去旅行既意欲 ~~ 或者要搵次試下搭頭等 ~~~ :P

    回覆刪除
  4. 意粉,
    團友將個枕頭塞咗入衫入面啫~

    Roy,
    絕對係~
    坐係度完全無壓迫感~

    Maymay,
    祝你願望早日成真~

    意粉,
    所以短程還可以,長途咪搞我~

    回覆刪除
  5. 第一幅相似無線廠景.

    回覆刪除
  6. 我放咗幾百萬 yen 喺個腰 bag 呀!

    回覆刪除
  7. lala,
    Really ??

    大頭仔,
    食食埋埋咁多,你腰間啲肥膏,何止花費了幾百萬yen!

    回覆刪除