星期日, 7月 19, 2009

八方雲集

這間台灣人氣店終於開到入元朗了!
星期六中午,難得沒有飯局,便專程往嚐新。
看了一輪餐牌,食物沒太多選擇,就只有四款餡料的水餃或窩貼,兩款麵條和幾款湯,穩陣計還是點他們的招牌窩貼和酸辣湯好了。

酸辣湯先上來,顏色比我以往嚐過的都要淺色,樣子就像我們香港的街頭碗仔翅,恐怕是鎮江醋下得不夠吧!還好湯內材料豐富,味道帶點酸亦不太辣,算合格!
喝完湯,等了差不多十分鐘,餃子才上來。


招牌餃子餡料是椰菜鮮肉,看樣子似日式餃子多點。可惜,一試即徹底失望!餡料完全沒肉汁沒味道,而皮亦薄得像雲吞皮,完全沒有了窩貼皮煎香後應有的香、鬆、脆,絕對是失敗之作。這種水準,一客十隻要全部消滅掉,對我來說著實是有點困難。

8 則留言:

  1. 我成日都想試下呢間
    餃子呀窩貼呀生煎包呀小籠包呀我全部都好鍾意~

    回覆刪除
  2. 今日d相用新機影架?
    我今日都吃左好好味嘅酸辣湯呀~^^

    回覆刪除
  3. 大頭仔,
    得個平字囉~

    Maymay,
    係呀~
    仲要試多幾日先搵得熟。

    回覆刪除
  4. 買相都ok咁丫...不過都係食王將餃子穩陣.

    回覆刪除
  5. 依種開口餃子要做得好唔易嫁呢 ~~

    回覆刪除
  6. 我只幫趁過"四海遊龍",覺得好麻麻0者......

    回覆刪除
  7. 小妹,
    弊在元朗無王將餃子賣呀~

    スパゲティ,
    我唔明點解呢個會叫做鍋貼囉~

    Roy,
    呢類加盟食店,食物水準好難會好似原裝咁,keep得到~

    回覆刪除
  8. 我食過旺角果間又唔係咁差喎

    回覆刪除