星期日, 7月 05, 2009

Annual Dinner 2009@容龍


一年一度的官方收爐宴,今年摒棄了光顧多年的黃金海岸自助餐,揀了這間屯門區內的老牌食肆,筵開六席。


先來辣酒煮花螺,味不太辣,花螺帶著一股鮮甜,就可惜個子小了一點。


青斑二吃之炒球,一貫水準,魚肉非常新鮮。



蕃茄薯仔海鮮湯,棄用芥/白菜豆腐而改用蕃茄薯仔頗特別,光顧那麼多年,我還是第一次飲這個湯,然而效果卻很一般,我們更一致認定湯內放了師父,白白浪費了海鮮的真正鮮甜味。


蒜茸粉絲蒸象跋蚌,粉絲盡吸蚌汁精華,好吃。



容龍名物 - 芝士焗本地龍蝦, 芝士面層香脆,內裏蝦肉鮮美彈牙,讚!吃完這個胃納已被填滿了一大半。



另一容龍名物 - 砵酒焗生蠔,無論有多飽,每次怎麼也要吃它一隻才覺完滿。


青斑二吃之二,炆頭腩,今次做得不錯,外脆肉滑,好吃。


羔蟹蒸糯米飯,雖然上桌已香噴噴,令人食指大動,但到此刻,實在己飽得塞不下,結果大部份由同事包走給家人當夜宵。


雲腿扒娃娃菜,吃了一半才想起要拍照



美點雙輝

不計酒水,結賬每圍3,500元,謝謝校長及三位副校長慷慨資助餐宴大部份費用。

11 則留言:

  1. 羔蟹蒸糯米飯!!!!好想食!!!!!!!

    By 維尼

    回覆刪除
  2. 睇見啲顏色就知道唔慌好味,其實落多啲蕃茄薯仔就好好味,駛乜落味精?

    回覆刪除
  3. 我最鍾意吃西芹炒班球同砵酒焗蠔~^^

    回覆刪除
  4. 尋晚睇溫布頓睇到點幾
    我都好想洛迪克贏
    殘念啊

    回覆刪除
  5. 儍妹,
    咪約好咗返來同Fion去一次囉~

    意粉,
    係啦~
    蕃茄薯仔湯最易整得好味,唔知點解係要落啲味精。

    老師,
    呢個係傳統,一路以來,大老細小老細係年尾都會拎幾千蚊出黎俾我地食一餐。

    Maymay,
    呢晚的蠔係最精彩!諗起又想去食一次。

    大頭仔,
    洛迪克在今屆溫布頓簡直係脫胎換骨,睇得出佢有下過苦功,我想佢贏,係想佢得到鼓勵和肯定,可惜,從來比賽只得一位王者,如果設有最佳進步獎,佢一定能獲獎。

    回覆刪除
  6. 依間未食過添......
    隻龍蝦見到都"漏"啦~

    回覆刪除
  7. 那件芝士焗本地龍蝦我覺真係好吸引!好想食!

    回覆刪除
  8. 我好想好想費達拿打低拿度,堂堂正正咁做番一哥。

    回覆刪除
  9. Roy,
    你最近肚滿腸肥,波又打少咗,仲邊有quota呀~
    以前見過,有些食客唔用龍蝦,改用海大蝦,咁會無咁漏!

    Rempei,
    真係好好食~
    但對你黎講,真係遠咗的囉~

    意粉,
    我都係咁話,希望黎緊個美國網球公開賽,拿度可以傷愈復出啦~

    回覆刪除
  10. 只要好味道,遠D我無所謂喎,不如月底湊夠人整番餐~~

    回覆刪除