星期一, 7月 20, 2009

換手機

通常,每個星期天,我和劉生的主要節目是,起床後到茶餐廳嘆絲襪奶茶,跟著便到各大手提電話專門店串門子,看看有否最新手機型號到港,然後才施施然到菜市場買菜做飯。
剛過到的星期天,我們亦一如以往,早餐後信步行經某一間手機專門店門外,忽然給我瞥見櫥窗的正中,擺放了這部手機,感覺它正向我招手。

只可惜,我不太喜歡那太搶眼紅色的邊!

於是,又走到第二間店,然後,給我發現了,這型號是有別個顏色的。


雖然我現在的手提電話月費計劃並沒有視像電話功能,亦不包含上網時數,但我仍然將它據為己有。 人,有時是會任性一點的!


隨機附送的除了一般的電池、差電器外,還有這個洋娃娃,真騎呢!或者就是「物似主人型」吧!

19 則留言:

  1. 依家我好似對手機失左興趣添 ~~ :P

    回覆刪除
  2. 個公仔好正! 對我來說正過部電話哦...我唔得用d咁高科技野架. 我會拿手唔成勢架! ><

    回覆刪除
  3. 請問 ... 呢個公仔係邊門邊派 ... ?粉紫+喱士又幾攪野!

    回覆刪除
  4. 隻公仔...真係好騎呢....=.=

    By 維尼

    回覆刪除
  5. 意粉,
    因為你搵到新目標嘛~

    小妹,
    有幾高科技呀?我都淨係按個掣,打出打入咁啫~

    lala,
    我都唔知,得閒搵番個包裝布袋研究吓先~

    大頭,
    依家好少機係得2豬架咋~

    維尼,
    你都係咁話呢~
    不過貓仔話佢新女友好靚女噃~

    回覆刪除
  6. 又買野, 呢排升左咁多, 係米......嘿嘿!
    我好怕人型公仔, 硬係周身吾舒服.

    回覆刪除
  7. 我最孤寒,唔壞唔換~~
    公仔個樣又真係呢.......

    回覆刪除
  8. Joeyee,
    你唔好提起我的傷心事喇~
    為因無貨係手,見到係咁升,心都痛埋呀~

    Maymay,
    你的錢用黎買好嘢食,我嗰的就用黎亂買嘢,平均一下心理。

    回覆刪除
  9. 我早輪買玩具, 又係送埋d古怪野, 話要行李牌又無, 結果都唔記得拎左d咩野返屋企, 開都無開過~

    回覆刪除
  10. 振興香港經濟全靠你喇…(咁以後你去咗日本都可以電聯?)

    回覆刪除
  11. 呢隻公仔原來大有來頭~
    http://www.wunyingcollection.com/

    係呢個人的作品。

    回覆刪除
  12. 原來係呢個系列,唔怪之得個style同另外一隻我見過既咁似啦.

    回覆刪除
  13. lala,
    係呀~
    有時明明係兩款唔同的公仔,但一望落去,總有些似曾相識的感覺。

    Maymay,
    今日做到儍咗~
    我要做好哂的嘢,同寫低的main point,給我去咗旅行個老細,等佢返黎有得跟。
    忙到連個市都唔得閒睇~

    老師,
    一於咁話~

    回覆刪除
  14. 順風順水喇!團友唔聽話就劈低佢,哈哈!

    {劉さんはとてもかわいそうですよ。}

    回覆刪除
  15. 意粉,
    謝謝~
    相信唔使等幾耐,又到你出發了~

    回覆刪除
  16. 仲有幾個月頭,同師妹差唔多啦 ~~~

    回覆刪除