星期六, 7月 25, 2009

夢幻夏之旅- 宿命

宿命係:夢幻之旅所租的車,一定有阻滯。


宿命係:每一次夢幻之旅的第一天行程,一定遇上惡劣天氣。



唯其如此,能在時晴時雨下,呼吸著份外清新的空氣,看到了賞心悅目的雕塑,上天其實沒有虧欠我們。












何況回到松本時,還有這片絢爛的晚霞,在迎接我們呢!

9 則留言:

  1. 嘩嘩嘩~個晚霞!!
    我跳車都要影低佢呀!

    回覆刪除
  2. 小妹,
    如果你係度,實有張沙龍照放上blog~

    意粉,
    我要認命囉~
    幸好總得也有驚無險,而各位團友心情也算平靜。

    回覆刪除
  3. 次次都有難忘嘅事都唔錯吖~^^

    回覆刪除
  4. 究竟架車發生左咩事?
    第一日"行"左幾多公里?

    回覆刪除
  5. Maymay,
    弊在嚇餐死呢~

    Roy,
    係太大霧,行車時開了霧燈,之後,司機哥哥泊車後,忘了關車燈,兩個多小時後,我們回停車場取車時,架車電池無電開不到車。

    回覆刪除
  6. 係咪要搵第二架車用過江龍整架......

    所以落車之後要最好都巡視下架車~

    回覆刪除
  7. 我地係租Mazda,佢地有一個英文hotline電話,我地打去求救,個職員就打電話到美術館幫我地搵救兵,好彩美術館職員有人有車有過江龍,所以,最後都救到我地。

    回覆刪除