星期六, 2月 28, 2009

靚魚湯

今早又是網友羽毛球練習時間,中午練習完畢,放了網友鴿子,打算回家陪Ming吃飯,怎知道,他居然臨時有約,真是人算不如天算!
信步行往奧海城,打算乘車回家,經過老師口中的車品品,原來已經開門營業,然而看過門口的餐牌,並不十分吸引,於是又行過兩間店舖。咦!魚鱻魚湯米線,依稀記得在坊間頗獲好評,就試試這間吧!


我點了吉列豬扒魚湯米線加番茄


湯頭鮮,帶著一點點的魚鯹味,比想像中清,喝後不覺口乾,合格。要彈的是端出來一碗都是泡,買相不佳和番茄味不多夠。 至於吉列豬扒方面,略油,而肉切得極薄,所以除了炸粉的味道外,不大吃得到肉味。

見有點意猶未盡,還是回家自己動手做好了。



洋蔥用油略爆,可以辟鯹;魚略煎,將所有材料放入水中,煲約一小時即可。如不想薯仔和番茄煲得太爛,可將一半份量後下,煲約十五分鐘即可。


飯後吃著在Taste買回來的韓國士多啤梨,好幸褔啊!

8 則留言:

  1. 都叫你1起去唱K啦!有鰻魚飯食呀!

    回覆刪除
  2. 哎也...我地有諗過call番你去稻香飲茶架~

    回覆刪除
  3. ellen,
    你晌你個blog度登埋張鰻魚飯相出黎嘛~ :p

    回覆刪除
  4. 我無去大角咀魚鱻好耐lu, 多數去荃灣o個間.

    回覆刪除
  5. 用四條大眼雞,啖湯一定好甜啦。

    咦 ~ Ming 哥好似唔鍾意吃魚過喎 ~~

    回覆刪除
  6. 我地之後去咗車品品呀!

    唔係你放我地鴒子,係我地唔好啫~

    回覆刪除
  7. 吓~~我地好內咎~~下次都係要傾掂佢!

    回覆刪除
  8. 有乜問題唧~
    係我自己話唔去啫~
    又唔係你地唔俾我去~
    最衰係我老公就真,人地諗住趕返屋企陪佢,佢臨時約咗人又唔單聲~

    回覆刪除