星期二, 2月 10, 2009

蠢蠢欲動

2008年末年始夢幻之旅進行期間,腦海曾經有一刻閃過,完成該次旅程後,應該是時候停下來,為自己、為荷包好好休養生息,花點時間完成不想爛尾的陳年遊記;溫習從前沒時間聆聽過的日語會話,莫要為完全未有框框的旅遊計劃而白花時間不斷上網找資料了。
然而,俗語說得對:「生仔姑娘醉酒佬」,我的哈日病又怎會輕易痊癒呢?!這幾天,我又故態復萌了~







渥美半島菜の花まつり,能夠到此一遊就太好了……








南伊豆町みなみの桜と菜の花まつり,可惜早早結婚了,如果…可以…,一定是既浪漫又溫馨,令人一生難忘的。

14 則留言:

  1. 咁easter去止一止咳先啦~

    回覆刪除
  2. 呢度真係好靚啊!

    去喇!去五日冇問題喎!

    回覆刪除
  3. 呢度easter都睇唔到, 大頭改改個行程去呢度啦!

    回覆刪除
  4. 係啦~如果easter可以睇到咁靚ge景式,我一早就仆到去啦~

    回覆刪除
  5. 劉鄧又提議過我去架,不過遠咗少少,雖然真係好靚好靚。

    回覆刪除
  6. 今年去唔到,咪出年再去過囉~
    俾一年時間你準備~
    我都專登睇吓之後嗰幾年復活節假期係幾多月~

    回覆刪除
  7. 劉鄧, 我覺得晌easter, 都有d又櫻花又油菜花ge地方喎, 仲要好型咁坐住船仔睇ge, 一定有.

    回覆刪除
  8. 真係?!係邊度呀?細細聲話俾我聽得唔得呀?

    回覆刪除
  9. 小彭, 係邊度呢? 遠唔遠架?

    回覆刪除
  10. 萊少,
    睇黎蠢蠢欲動ge唔止我喎~

    回覆刪除
  11. 想趁easter果幾日快閃~

    回覆刪除