星期日, 2月 01, 2009

繼續尋開心

~年初四~

網友相約團拜,選了這間京菜館。






老店果然有性格,既不可用信用咭付款,亦不理會顧客是否吃得消,便將餸菜一股腦兒送上桌,全餐飯只用了四十五分鐘便完成,可想而知這餐飯有多趕忙了~
全晚最好吃的,我選賽螃蟹和高力豆沙,其他的則不過不失,不吃沒損失。


一如以往,這晚又一次滿載而歸,謝謝萊少、新帥哥和師妹,還有代Winnie謝謝你們的紅封包。

~年初六~
趁是日天朗氣清,不冷不熱,一家大小,扶老攜幼去燒雞翼。







這個燒烤場算交通方便,坐西鐵至兆康站,可轉乘接駁巴士,又或是安步當車,走十多分鐘的路便能到達。食物方面,一般燒烤食品樣樣俱全,任取任食,亦沒時間限制,而且其他用品如炭,蜜糖和抺手紙巾等,也很大方的任取任用。味道方面,一般燒烤場水準,但值得一提是食物不會醃得過鹹,令人口渴要狂灌水而光顧他們買飲品,做生意而言,算有操守了。

9 則留言:

  1. 北京老店,係帥哥至頂得順~

    燒烤場又真係唔錯喎,仲可以麻雀耍樂添,不過對我來說是遠了點呀~

    回覆刪除
  2. 打牌 bbq,我的最愛啊!

    帥哥要求低,唔係又點會 x 唔 x 都放得落口~

    回覆刪除
  3. 今年過年都未有麻雀耍樂過呀! >.<

    回覆刪除
  4. Maymay,
    香港地坐車有幾遠吖,最遠個零鐘點都到啦~

    大頭,
    有無興趣來一次麻雀王大賽吖?

    小妹,
    預埋你好唔好?

    回覆刪除
  5. 我地“猴”住你屋企好耐架喇!

    回覆刪除
  6. 舊年聖誕前就話去 BBQ,講到依家都未赴諸實行 ~~~

    回覆刪除
  7. 咦!原來BBQ您地都o岩嘅!我之前都諗過提議搵次BBQ,不過驚話會唔乾靜!

    回覆刪除