星期六, 2月 21, 2009

多謝

自從認識了一班網友後,三朝兩日我便會收到一些禮物,近來收到的計有萊少的超美味王林萍果、賀年禮品,Maymay的精選士多啤梨,老師甜到入心的朱古力,意粉的香脆豬肉紙,Rempei的青森萍果醬,小儀的朴葉味噌等等,不能盡錄﹝如有遺漏請見諒,因為實在太多了﹞,多得幾乎可以開間小型雜貨店了。今早上班途中又被人急call出城取禮物了。


謝謝你們為了等我下班而改去飲茶,讓我可以又一次吃到這個美味的梅菜煲仔飯,滿足。


又一次滿載而歸,謝謝意粉、大頭仔、Rempei和小彭。




小彭,
收到你這份手信時,我笑到出唔到聲,因為Hysteric mini個樣實在太搞鬼喇~好襯我呀~~謝謝!不過,那個閃閃發光吊咀,打死我都未有勇氣帶出街,所以,你應該無緣一見了!

18 則留言:

  1. 收禮物同送禮物都好開心架!送完呢轉又輪到我等收禮物喇!^_^

    回覆刪除
  2. 即係你o個份呢, 同一個品牌有三款不同的, 咩野落你手, 就睇經理人喇! :p
    (係喎, 我手頭仲有好多"極品"仲未處理!)

    回覆刪除
  3. 今朝急call我果位自稱A先生,叫我做陳小姐,我以為係推銷d乜乜物物,爭d想cut佢線呀~^^

    回覆刪除
  4. 喂喂喂,係大家自己抽個喎,我都唔知邊份打邊份~
    另外呢,陳小姐你真係陳小姐吖嘛,A 先生咁好禮貌都想 cut 人線!

    回覆刪除
  5. 大頭仔,
    好好好~俾心機等,吓~
    啲花花好多時都與我緣慳一面,所以一早睇定啲相黎安慰下自己咁囉~

    小彭,
    睇黎你都係時候換經理人囉~
    真係寶物沉歸底!?
    啲極品仲有無啱我架?
    我上次都買咗一袋sanrio 福袋返來,但到依家都係原封未動,下次都係理智啲,淨係買食ge嘢算嘞~

    maymay,
    好多時白撞電話都係一拎起就話搵陳生、陳小姐,下次你一於cut佢線啦~

    亞經理人,
    我抽返屋企就有~
    不過條手巾好正、size又啱,我打算用黎包我個靚靚米奇飯盒。

    回覆刪除
  6. 大家好朋友嘛,開心咪得囉~~

    回覆刪除
  7. Ken哥d曲奇真係好好食啊!
    大頭哥嘅潤腸都好得,雀仔餅都好食!
    不過果隻黑色香蕉呢,食嘅時候個感覺好怪囉,好似食'乜野'咁呀~~^o^

    回覆刪除
  8. 我都有條奶咀妹毛巾,好靚!
    多謝小彭~^^

    回覆刪除
  9. 啲曲奇今朝清晒喇!多謝晒 ken 哥!
    黑蕉唔係普通嘢嚟架!

    回覆刪除
  10. 我老公居然揀咗隻黑蕉黎食,佢揸住一路食,一路話好核突,個感覺唔係咁好,笑死我~

    回覆刪除
  11. 我都要再多謝大頭同ken哥的禮物手信~

    我暫時食左鳩餅同黑蕉, 前者好香好味, 後者就......

    回覆刪除
  12. 豬肉紙今日到期喇喎 ~~~ 要快手食左佢。^^

    回覆刪除
  13. 等我搵日摷番d極品出黎比大家見識下先~
    再對上一次福袋d野都仲有好多原封不動, 今次其實另左好多架喇!

    回覆刪除
  14. 萊少,
    英雄所見......

    意粉,
    咁好味ge嘢邊仲有得剩,一早去哂某某人個肚啦~

    老師,
    如果...萬一,你應該有兩盒先啱。

    小彭,
    呢個睇怕都係一時衝動的後遺症~
    無得醫架嘞,積極啲搵個貨倉吧啦~

    回覆刪除
  15. 我鍾意Hysteric B呀!!!

    維尼

    回覆刪除