星期六, 2月 07, 2009

左麟右李2009

妹妹是李克勤的忠實粉絲,今年因緣際會,又可以同李克勤拜年,真開心。
完成改善工程後的紅館,內裏沒甚麼改動,外圍則加建了響應東亞運動會的五環裝置同旗桿。



因為要慳家,買的是山頂座位,所以Panasonic FZ18又要出場了。




估不到,整晚的高潮位來自臨時拉夫的客串嘉賓劉德華,他一出場,便引得全場拍掌起哄,天王即是天王!


整晚的舞蹈、燈光都非常悅目,舞蹈編排尤其出色,連我這個門外漢都看得眉飛色舞。



對比上一次的左麟右李,這次表演明顯令人感到失色了,雖然克勤仍能保持一貫認真、準繩的唱功,但整晚在歌曲安排上,就缺少了讓他表演靚聲和唱的機會,真令人失望。


至於校長,唉~
我看的是第三場,校長仍然甩咀,走錯位,跟不上拍子,看來是沒有認真用功吧~

7 則留言:

  1. 部FZ18好強喎~

    紅館內裡無乜變動...乜唔係整過晒d座位咩?

    回覆刪除
  2. 我(睇報紙雜誌)覺得啲衫好肉酸囉 ~~

    回覆刪除
  3. 係囉, 我都接受唔到克勤著呢d衫...

    回覆刪除
  4. maymay,
    主辦機構做哂功課架嘞,個台四周都有個電視螢幕打埋歌詞出黎,係校長唔睇啫~

    大頭仔,
    以前試過托人買咗第一行握手位,點知第一行前面仲加多三行ABC行,都係握唔到手,搞到妹妹幾唔開心,咁不如來個無期望就無失望仲好~
    Roy,
    部機真係唔錯,尤其係我呢啲攝影文盲。
    紅館係換過啲新座椅,但啲位置同闊度係無分別囉~

    意粉,小妹,
    克勤個身打扮,係要黎配合東亞運動會主題,所以先至搞到四不像~

    回覆刪除
  5. 演唱會真係好難握到手....

    維尼

    回覆刪除