星期五, 2月 27, 2009

日本語能力試

今年開始,考生可以在網上查閱成績。

我一路看分數,一路還以為會合格的,怎知......
或許是我的日本語遊學團還參加得不夠多吧!!
噢!!這四分令我白白損失了三千多元,很肉痛啊!!!!

17 則留言:

  1. 一係就差多啲嘛~
    依家差咁少,好似好唔抵咁~
    不過,算啦,如果只差一分的話,我諗我會病發身亡!

    回覆刪除
  2. 樣樣都超過一半點解會唔合格既?

    回覆刪除
  3. 要總分係240分即是60%先至合格呀~

    回覆刪除
  4. 真係好唔抵呀。

    好彩我無諗住考唧,嘻嘻 ~~

    回覆刪除
  5. 真係差啲啲咋!好唔抵呀!

    要即刻過去日本惡補兼散散心呀!

    回覆刪除
  6. 差4分0者...
    今年再黎過,一定pass啦~

    回覆刪除
  7. 咁帥哥成績應該突飛猛進啦,呵呵 ~~

    回覆刪除
  8. 舊年新鮮熱辣讀完都唔pass,今年再考我估一定差過舊年,唔考喇~橫掂我都搵到人贊助俾番咁學費我~

    回覆刪除
  9. 老師,
    唔使俾四分我啦~
    你請我食飯安慰吓我都得架喇~

    回覆刪除
  10. 咁今日應該一齊去唱K發洩吓嘛~~即刻舒服哂~~~

    回覆刪除
  11. 咁睇黎要提早4月去一次先慰解到播~

    ellen係咪都有考架?

    回覆刪除
  12. 真係好唔抵呀!
    不過無論如何在課堂上學到的是不會浪費的

    回覆刪除
  13. 我有個同學仔當年咪就係差一分囉...

    回覆刪除
  14. 都唔好意思提,老師多5分咁多囉!嘻嘻!

    回覆刪除