星期三, 2月 18, 2009

詠藜園

富貴人家又搬了新居,邀請我們去踩場。


客廳對正無遮無擋的維港, 以後想看煙花,一定要找屋主商量一下。

看完示範單位,便到附近的詠藜園醫肚。


這店很久以前曾專程拜訪過,那時感到很一般,而且給我的感覺是狗高門口大,伙計愛理不理,招呼奇差。然而,相隔多年,這方面已然改善不少。今次光顧所見,伙計大都勤快,開茶擺位,寫餸上菜,一樣乾淨利落,不錯。

四個人共點了:

擔擔麵﹝一辣一不辣﹞兩碗,辣的較美味


賽螃蟹,一般,還是北京酒樓的好吃得多。


上湯浸豆苗,豆苗的莖實在太老了~


小黃魚四條,外脆內滑,帶少少鯹味,好吃。


生煎包,同學熱烈推介,但我則感到一般。



砂鍋雲吞雞半隻,湯底濃郁,娃娃菜清甜,雞雖然是冰鮮,但仍然帶點雞味,只收128元,抵吃。


之後想再追加小籠包和高力豆沙,伙計回覆說高力豆沙是要廚房師傅即叫即做的,所以晚市繁忙時段不會供應,殘念!亦幸好如此,否則要打包的食物,只會更多。

七樣東西埋單444元,邪!!!

9 則留言:

  1. 咁~~應叫多個得獎菜~~蒜泥白肉嘛!

    回覆刪除
  2. 仍在鑽石山時吃過他們的擔擔麵,確係掂!

    回覆刪除
  3. 好富貴呀!

    詠藜園搬之前同之後都食過,都好鍾意啊~

    回覆刪除
  4. 呢間我一次都未吃過~

    食七咁食先係444,唔邪唔邪~~

    回覆刪除
  5. 老師,
    當其時我地係完全無留意到叫咗幾多個餸架,淨係顧住食唔食得哂,同埋鍾唔鍾意食咁囉~

    Rempei,
    鑽石山時代我無幫襯過,無得比較添~
    不過,我估應該好食過依家~

    大頭仔,
    我都想知有邊間你會話唔好食?

    Maymay,
    人少少去試吓呢間都OK架~
    起碼夠平~
    要唔要搵日去試吓呢?
    個雲吞雞我估你會鍾意~
    最好笑係埋單時,我同學一望到張單便叫了出來,我地仲以為係收得好貴添,點知佢話三條四,好邪~不過我呢位同學信天主教架,我估佢對三條六會更敏感~

    回覆刪除
  6. 劉鄧真知我心,我鍾意吃雲吞雞~^^

    回覆刪除
  7. 我就覺得大埔中心咪走雞既擔擔麵啱口胃啲。

    回覆刪除
  8. 上個月我都食過一次.
    個次條魚個皮唔脆, 食落仲似翻叮咁架!

    回覆刪除
  9. maymay,
    搵次去試啦~

    意粉,
    咪走雞賣乜嘢架?
    係邊樹黎?
    搵次真係要專程入大埔試吓先~

    小彭,
    咁計我都唔算無食運噃~

    回覆刪除