星期五, 1月 02, 2009

惡耗

今天回到學校,副校長第一時間轉告了這段報導。

(圖片取自蘋果日報網站)

以羅太的一貫辦事作風,我們有排被鞭策了~

8 則留言:

  1. 即係做咩位呀?

    都未必既,可能以後有關政府部門唔敢再搞你地啲學校添,哈哈 ~

    回覆刪除
  2. btw,我反而覺得香港好溫暖,就算依兩日日日創新低 ~ ^^

    回覆刪除
  3. 咪一樣咁做,算啦,有糧出有旅行去咪得囉~

    回覆刪除
  4. 咦你係東化 ... 邊間?

    回覆刪除
  5. 意粉,
    即係成個集團的CEO。
    我係驚佢會夾埋的教育高官,搵我地做白老鼠啫~
    但係香港室內無暖氣,我個位仲越坐越寒添~

    Maymay,
    係啦~
    如果唔係要去旅行,想我返工都難~

    Rempei,
    我就係使哂的錢,所以唔淡定囉~

    lala,
    我係屯門南區東記間中學做打雜架~

    回覆刪除
  6. 睇個題目, 嚇得我丫, 以為又有意外添!
    未來GE野無人知GE, 米先天下之憂啦,
    唸下下次旅行去邊仲好!

    回覆刪除