星期五, 1月 09, 2009

米芝蓮兵團出動

吃不到餃子,看到團友失望的神情,連我也心有不甘。
幸好住的是東橫Inn,可以隨時上網找資料。
依稀記得曾看過有宇都宮餃子會這回事,就上這裏找資料好了。
就這樣,給我們找到了試吃目標。

這天吃過東橫Inn的豐富早餐,


我們便駕著據報只是落地三個月,卻被上手香港司機撞花了車尾的Serena,向 上河內SA出發。


可能是吃得太飽,可能是睡得太少,司機哥哥行錯路,車子一路向大沢IC方向才能調頭,白白花了200日元的路費。


這間宇都宮餃子廣場,就在上河內SA內,它售買餃子會內各加盟店的冷凍餃子,雖然餃子不是新鮮即製,但味道殊佳。


今個星期就是供應這五間店的餃子。



餃子一碟六隻,剛好每人一碟一隻。

其時,我們彷如米芝蓮大使上身,照著圖片上的次序,逐碟試味,每吃完一間,便評分,過程非常惹笑。


最後,大家一致推選龍門店的出品,是最清鮮美味。

10 則留言:

  1. 我都好鍾意吃餃子架,久不久就會買王將餃子返屋企煎架喇~

    回覆刪除
  2. 宇都宮的餃子咁出名,味道是否比其他的地區優勝?

    回覆刪除
  3. 對於食乜都冇乜分別嘅我,我覺得冇乜分別~

    係,做得出就唔怕認,係我呢個導航叫司機直去嘅~

    回覆刪除
  4. 師姐師妹,
    咁一定要到宇都宮試一次。
    其實旅遊書介紹有一間叫みんみん最出名,但今次我地就試唔到囉~

    Rempei,
    我估出名係因為能夠百花齊放,咁多間總有一間合自己口味ge~

    大頭仔,
    搵你試食就一定間間店都有三粒星~
    其實我都唔記得咗係咪你帶錯路,算啦!你都係想我地有多啲時間消化吓個早餐先啫~

    回覆刪除
  5. 唔理幾多人去到, 都要食齊五款啦!
    我都好鐘意日本餃子架!

    回覆刪除
  6. 餃子is my飛佛啦
    乜東橫Inn早餐有咁多選擇咩
    老實說,我只在數年前係札幌住過, 之後從未住過東橫Inn

    回覆刪除
  7. 意粉,
    即係呢間:-
    http://www.minmin.co.jp/

    小彭,
    我都係咁話,有十間就叫足十間,食唔哂咪揀番啲唔好食放低囉~

    紅米奇,
    唔係間間東橫Inn都有咁豐富ge早餐,可能呢間好新,想吸引多的人入住呱~
    老實講,我都唔係東橫Inn忠實fans,不過其他團友話,住東橫Inn好似返咗屋企咁 ,所以,如果價錢合理,我地都會住番一兩晚架~

    回覆刪除
  8. 尋晚我已經搵到 bookmark 左,嘻嘻 ~~

    回覆刪除