星期六, 1月 03, 2009

2009年第一個上班便當

2009年第一個上班的日子,同事們相約去飲茶,而我卻躲在辦公室內享用這個由日本帶回來的便當。




微酸的飯,帶著炭燒香的魚塊,非常夠薑味的酸薑,好吃。

11 則留言:

  1. 雖然睇落唔錯,但係公司食邊有mood...

    回覆刪除
  2. 我又使唔使學你買一條返黎呢?!
    不過我第二日仲未使返工喎! ^^

    回覆刪除
  3. 在機場買的嗎?
    禮拜一我都要返工喇~

    回覆刪除
  4. 我覺得好幸福 ... @_@ ... 好味!

    回覆刪除
  5. 意粉 & Ellen,
    好彩無跟去飲茶,因為無訂到枱,又遇上太多不用上班上學的家長,酒樓高朋滿座無位呀~

    Roy,
    點會呀~
    你試吓日日供應呢個午餐俾我食,睇吓我有無mood?

    小彭&元袓帥哥,
    個すし係喺成田吉吉島買架,諗住買黎上機食,點知個飛機餐又食得下咁,咁咪留返第二日帶飯囉~
    小彭,點解你有咁多假架?

    lala,
    幸福都等緊你,好快就過probation喇,快啲計劃吓飛番一轉啦~

    回覆刪除
  6. 今個禮拜五過 ... 不過我驚唔批假,你明白呢個世界嘅人要幾無賴有幾無賴架啦!

    回覆刪除
  7. 中部空港都好多野食好多野賣, 不過唔多覺有壽司店咁(成田好多外賣便當架嘛), 所以我買左雞翼上機食, 無要飛機餐.

    比起元祖, 我唔係好多假咋嘛, 好在可以連假期放, 同埋我d假要年年清, 聽日係放08'最後一日假.

    回覆刪除