星期二, 1月 06, 2009

仙台港三井アウトレットパーク

離開松島,我們坐車回仙台,將行李鎖在車站的儲物櫃後,便坐回頭車到中野榮車站去。


選擇來這個Outlet,不是它有很多特別的貨品品牌,而是因為它的美食廣場,有我想要的。


炭火焼き豚丼まる家




豚肉是由平田牧場直送的三元豚,以炭火燒香,沾上秘制醬汁,非常香口。

炙屋十兵衛


而老師則選了這個比內雞親子丼,據聞此飯亦非常出色。


另外,現場所見,這間賣海鮮丼的亦奇門如市,可惜我們已沒有胃納嘗試了。

11 則留言:

  1. 吓,個 outlet 乜都唔提淨係提食咋?

    回覆刪除
  2. 啱啱睇鱔稿皇話香港開左間吉列黑豚專門店,選用由日本三形縣引入的三元麥豚,睇到我 au 晒頭,猛咁諗究竟係邊個縣 ~ 哈哈 ~~~

    回覆刪除
  3. 呢款豚肉丼尚未有機會試過, 香港有無得食呢?

    回覆刪除
  4. 個親子丼好吸引!!!!!

    by 維尼

    回覆刪除
  5. 大頭,
    呢個已經係呢個outlet內最被受關注ge焦點了~

    意粉,
    第二個國家的食材,或者我地無咁留意,日本ge,個編輯就真係要打醒十二分精神喇~

    Rempei,
    香港就唔係好覺有~
    呢款我覺得有少少似釧路嗰碗豚丼。

    Winnie,
    你唔係鍾意悉尼嗰碗親子飯多啲咩?

    回覆刪除
  6. 下次唔駛去帶廣咁遠吃豚丼咯~

    回覆刪除
  7. 哎~係帶廣先啱,我的記性愈來愈差了!
    不過帶廣嗰碗好似啲肉厚身啲~

    回覆刪除
  8. 但我都未試過日本呢個,我點知wor!!!!

    By 維尼

    回覆刪除
  9. 只要鐘意食又好食就得, 唔使理晌邊度食啦!

    回覆刪除