星期二, 12月 30, 2008

恐怖的雪地旅程

從未如此擔心過,更有甚於上次遇上的豪雨被困酒店事件。



雪大得連馬路邊的路基都看不到,一個不留神,便很容易走錯路,走上不是馬路的地方去。

幸好一切已過去, 看著光禿禿的馬路上,一點積雪也沒有,我才得以安心。


以後到落雪的地方旅行,我還是選擇坐回火車好了,這種經驗,一次已足夠。

19 則留言:

  1. 前晚東北d新幹線延誤停駛喎... 我睇新聞見到的... 尋日搭jr又delay半個鐘有多. 我晌三重highway都落雪, 不過比起你地個d就係唔算係咩!

    回覆刪除
  2. 知道你們平安脫險,我的心才定下來。^^

    回覆刪除
  3. 如果俾我遇上實行騰晒雞都得嘞!

    回覆刪除
  4. 我依家又有啲掛住啲雪添~
    大內宿藏王啊!

    回覆刪除
  5. 好驚險! 你一定好勞心勞力啦.

    回覆刪除
  6. 見得你地無事就好囉!

    回覆刪除
  7. 最要緊大家平平安安!
    祝餘下的旅程開心放鬆順利。

    小頭

    回覆刪除
  8. 網主一陣一齊去敲鐘啊!
    聽日返香港一切順利啊~

    回覆刪除
  9. 祝你身體健康!心想事成!

    Happy New Year!

    回覆刪除
  10. 都係一個難得既經驗
    HAPPY NEW YEAR~

    回覆刪除
  11. 一切雨過天清喇!
    Happy New Year!

    回覆刪除
  12. Happy new year! 等你的遊記哦.

    回覆刪除
  13. 真係好勁雪,睇黎要慢慢追番你地D遊記至追到.....

    回覆刪除