星期三, 1月 14, 2009

暖暖煲仔飯

天寒地凍,劉家廚房煲仔飯又出籠。 今回就來個冬菇魷魚肉餅飯吧!




用瓦罉煮出來的飯,帶點焦香,好吃。如果再加上一煲老火湯的話,這餐便可以取滿分了。

9 則留言:

  1. 加上2條潤腸就更正!

    回覆刪除
  2. 有諗過架,不過臘腸好肥,唔啱屋企嗰個,所以~

    回覆刪除
  3. 今朝都食左美心~~北菇蒸雞煲仔飯做早餐!

    回覆刪除
  4. 放工先整咪好夜至有得吃囉?
    我今晚都吃左潤腸,好甘香又唔肥,係家姐送俾我嘅~

    回覆刪除
  5. 啲色水好似爭啲咁
    不過好食就得架喇

    我都整個煲仔飯
    不過好難就水啊~

    回覆刪除
  6. 老師,
    咁早就食飯?
    果然係旅日後遺症!

    Maymay,
    七點開飯都唔算夜啦~
    你就好啦,有姐姐送臘腸!

    大頭仔,
    未落豉油啫~
    較水要好有技巧,我奶奶教過我一個秘方,見到面再話你聽。

    回覆刪除
  7. 咁少既?大埔有檔鮮鴨膶腸超正,可惜我唔掂得 ~~

    回覆刪除
  8. 意粉,
    角度問題,成兩杯米,唔少了~
    鮮鴨膶腸,講起都想食,不過,我都驚膽固醇超標~

    回覆刪除
  9. 較水秘方我都想知,還在摸索階段,有時太少水飯好硬,有時太多水飯濕!

    小頭

    回覆刪除